אמריקן איגל ופוקס הום יחליפו את המשביר ברמת-אביב

למשביר יוצע שטח חלופי של 400 מ"ר למחלקת הקוסמטיקה בלבד ■ המשנה למנכ"ל המשביר: "לא נאבד את לקוחות רמת-אביב. בתוך שנה נפתח בניין מסחרי בפריים לוקיישן בת"א"

עכשיו זה סופי - המותגים אמריקן איגל ופוקס הום יחליפו את המשביר לצרכן בקניון רמת-אביב - כך נודע ל"גלובס".

לרשת המשביר לצרכן סניף בקניון רמת-אביב, המשתרע על שטח של 1,400 מ"ר. חוזה השכירות עם הקניון מסתיים בחודש נובמבר 2011, ובחברת מליסרון, בעלת הקניון, הוחלט שלא לחדש את החוזה.

יחד עם זאת, במליסרון מתכוונים להציע למשביר לצרכן שטח חלופי בגודל של 400 מ"ר, שבו תוכל רשת המשביר להפעיל את פעילות מחלקת הקוסמטיקה של הרשת בלבד.

ההחלטה לפנות את המשביר לצרכן לטובת מותגים בינלאומיים היא חלק ממדיניותה של יו"ר מליסרון, ליאורה עופר. עופר מבקשת לבדל את הקניון ולתת לו צביון יוקרתי ובינלאומי, ובמסגרת זו היא עושה מאמצים להביא לקניון מותגי יוקרה נוספים.

קבוצת פוקס, שמחזיקה בזיכיון למותג אמריקן איגל, צפויה לחנוך חנות ראשונה למותג בקניון רמת-אביב כבר בינואר 2012. בצמוד תפעיל פוקס חנות של מותג ההלבשה התחתונה AERIE, ששייך אף הוא לקבוצת אמריקן איגל.

בנוגע לרשת פוקס הום, יצוין כי עד כה נפתחו סניפים של הרשת בפאוור סנטרים, והסניף ברמת-אביב מבשר אולי שינוי במדיניות ותחילת פתיחת סניפים גם בקניונים.

כך או כך, בקבוצת המשביר לצרכן נערכים למתן פתרונות רחבים יותר בעיר תל-אביב. "לא ידוע לי שאנחנו יוצאים מקניון רמת אביב. מהאינפורמציה שאני קיבלתי, לא נחתם שום חוזה", מגיב המשנה למנכ"ל קבוצת המשביר, נסים חסן.

לדברי חסן, הקבוצה שוקדת כבר בימים אלה על הקמת בניין מסחרי שכל פעילותו תתמקד במותגי הקבוצה: "נקים בתל-אביב, בפריים לוקיישן, בניין כדוגמת הבניין שאנחנו מקימים כרגע בכיכר ציון בירושלים, שיהווה מוקד לעלייה לרגל. אני לא יכול עדיין לחשוף איפה.

"לקוחות תל-אביב ראויים לקבל בניין כמו שאנחנו בונים בירושלים. לא נפסיד את הלקוחות שלנו ברמת-אביב. יחד עם זאת, כל הצעה שנקבל מקבוצת מליסרון למיקום חלופי בקניון, נבחן אותה יחד איתם ברמה של הרשת כולה".

- היכן זה עומד?

"יש לנו חוזה חתום לבניין, שכולל 4,000 מ"ר מסחרי. כל המותגים של הקבוצה יפעלו בו, כולל המשביר לצרכן, ניו-פארם, אופיס דיפו וספרינגפילד. זה בניין קיים שאנחנו מסבים אותו כרגע, והוא ייפתח בעוד שנה".