משרד עורכי הדין אהרנסון-אבולעפיה-אמודאי מתפצל

זאת פחות משנה לאחר שעוה"ד גלעד שר ומולי אהרנסון, השותפים המייסדים של פירמת אהרנסון-שר-אבולעפיה-אמודאי, פירקו את החבילה והקימו שני משרדים עצמאיים

פחות משנה לאחר שעורכי הדין גלעד שר ומולי אהרנסון, השותפים המייסדים של פירמת עורכי הדין אהרנסון-שר-אבולעפיה-אמודאי, פירקו את החבילה והקימו שני משרדים עצמאיים, מודיע המשרד המפורק אהרנסון-אבולעפיה-אמודאי על עוד פיצול: לאחר 15 שנות פעילות משותפת הודיעו השותפים הבכירים בו, עורכי הדין אהרונסון ואילן אמודאי, על כוונתם להתפצל לשני משרדים.

הפירוק ייכנס לתוקפו בסוף החודש, אך עד אוגוסט 2011 ימשיכו שני המשרדים "החדשים" - אהרנסון-אבולעפיה ואמודאי-קין - לפעול ממשכנם הנוכחי בבית רובינשטיין בתל-אביב.

השותפים במשרד אהרנסון-אבולעפיה יהיו עורכי הדין אהרנסון, דיוויד אבולעפיה, אלון ביתן, שי גרנות, שרון בר-און ודנה גולן, שיעסקו בכל תחומי המשפט האזרחי-מסחרי; משרד אמודאי-קין יעסוק בתחומי הנזיקין והביטוח, ובראשו יעמדו השותפים עורכי הדין אמודאי, שי קין וציון צמח.

עורכי הדין אהרונסון ואמודאי מסרו כי ההחלטה על פיצול התקבלה ברוח טובה, כיוון "שהבנו שאנו מחזיקים בחזון שונה לגבי צמיחה והתפתחות אסטרטגית". עוד הדגישו השניים כי לקוחות משותפים ימשיכו לקבל שירות משני המשרדים החדשים.

ביולי אשתקד הודיע המשרד על פירוק השותפות בין עורכי הדין שר ואהרנסון, לאחר כ-5 שנות פעילות משותפת. עם הפיצול הקים עו"ד שר משרד עצמאי, שהעסיק כ-25 עורכי דין ועסק בכל תחומי המשפט המסחרי-עסקי, ומשרד אהרנסון-אבולעפיה-אמודאי מנה כ-40 עורכי דין.

משרד אהרנסון-שר-אבולעפיה-אמודאי נוסד ב-2004 עם מיזוגם של שני משרדים: אהרנסון-אבולעפיה-אמודאי ומשרדו של שר. תוך כחצי עשור צמח המשרד ביותר מ-250%, והתברג במקום ה-18 בין 20 המשרדים הגדולים בארץ (לפי דירוג D&B). עקב פירוק המשרד, הוא יאבד את מקומו ברשימת 20 הגדולים.