סיקור האירועים ביפן: רייטינג גבוה בסופ"ש לחדשות ערוץ 2

משדר הצהריים של חדשות ערוץ 2 ביום שישי רשם רייטינג של 14.2% ■ התוכנית "360" של רשת הייתה תוכנית התחקירים הנצפית ביותר השבוע - וגברה על "עובדה" של קשת

המהפך הדרמטי של השבוע האחרון בטבלת הרייטינג הוא בהפיכתה של "360" של זכיינית ערוץ 2 רשת לתוכנית התחקירים הנצפית בישראל. למרות העונה החזקה של "עובדה", תוכניתם של גדי סוקניק, לינוי בר-גפן וחבריהם מצליחה לגבור השבוע על התוכנית של קשת ולהשיג רייטינג של 20.9% - אל מול רייטינג של 19.8% לתוכנית של אילנה דיין.

האיום על דיין הגיע השבוע גם מעבר לקווי הממיר - בעוד היא חברה לכוחות המארינס באפגניסטאן, שלף אמנון לוי את הנושא המקומי ביותר - פנינה רוזנבלום - והצליח להגיע לשיא עונתי של "פנים אמיתיות" עם רייטינג של 14.7% צפייה.

"משפחה חורגת" של רשת ממשיכה בנתונים הגבוהים עם רייטינג של 19.8%.

דפוסי הצפייה השתנו לחלוטין לאור האירועים הקשים בארץ וביפן. ביום שישי וביום שבת שובצו לאורך היום כולו מבזקים ומהדורות חדשות מיוחדות. גם הפעם חדשות ערוץ 2 הייתה גוף השידור עליה מרבית הציבור הסתמך. הגל הפתוח הראשון ששודר בהובלתו של אלעד שמחיוף השיג רייטינג של 6%, ומשדר הצהריים הגיע ל-14.2%. משדר הערב הגיע ל-11%, והמהדורה המוקדמת ל-14.1%.

בחדשות ערוץ 10 באותו זמן, המשדר המיוחד עם רומי נוימרק הגיע לרייטינג של 5.5%, המשדר בהובלת נסלי ברדה שהחל ב-18:00 בערב הביא 7.7%, ואילו המהדורה המוקדמת הגיעה ל-5.7%.

בשבת הגיעו חדשות הבוקר של חדשות ערוץ 2 לרייטינג של 6.1% - כפול מערוץ 10, חדשות הצהריים ל-9.2%, גם כן כפול, ואילו המהדורה המוקדמת לרייטינג של 17.3%, לעומת 5.5%.

"אולפן שישי" הגיעה אף היא לרייטינג גבוה של 20.7%, "יומן" של ערוץ 1 בהגשת איילה חסון השיג 6%, ואילו תוכניתו של גיא זוהר הגיעה לשיא עם 6.8%.

רייטינג משקי בית
 רייטינג משקי בית