בית המשפט: ישיבת הדירקטורים של דיזנהויז תתקיים כמתוכנן

ביהמ"ש דחה את צו המניעה הזמני שהגיש שמואל מרום לעיכוב ישיבת הדירקטוריון של דיזנהויז ■ הצו הוגש במסגרת סכסוך בין מרום, המחזיק ב-30% ממניות דיזנהויז, לבין כלל תיירות

בית המשפט המחוזי בתל-אביב דחה היום (ב'), בהסכמת הצדדים, את צו המניעה הזמני שהגיש איש העסקים שמואל מרום לעיכוב ישיבת הדירקטוריון של חברת התיירות דיזנהויז.

הצו הוגש במסגרת סכסוך בין מרום, המחזיק ב-30% ממניות דיזנהויז, לכלל תיירות על השליטה בחברה.

בקשתו של מרום הייתה לעכב את הישיבה שנקבעה למחר (ג'), במסגרתה אמורים הדירקטורים לאשר את הדוחות הכספיים של החברה, וזאת לאחר שטען כי מידע ומסמכים חשובים מוסתרים ממנו.

הדירקטורים מטעם כלל תיירות בדיזנהויז, דוד קמיניץ, חיים גבריאלי, יוסי פישר וצבי יוכמן, המיוצגים על-ידי עורכי הדין ד"ר גיל אוריון, מיכל סלע וזיו שוורץ ממשרד פישר בכר חן וול אוריון ושות', טענו בבית המשפט כי המסמכים הנדרשים הועברו למרום, ובקשתו היא לא יותר מאשר מהלך-סרק במסגרת סכסוך השליטה.

לטענתם, מרום מבקש להלך איימים על כלל תיירות ועל החברות השולטות בה מקבוצת אי.די.בי ולהביא באמצעות זאת לרכישת מניותיו בדיזנהויז במחיר מופקע.

בנוסף ציינו הדירקטורים כי הסכסוך מתברר בימים אלה בהליך בוררות בפני השופט (בדימוס) בועז אוקון, במסגרתו, הם טוענים, הגישה כלל תיירות בשבוע שעבר תביעה בה ביקשה לרכוש את מניותיו של מרום בחברה.

השופטת רות רונן דחתה כאמור את הצו בהסכמה והציעה לצדדים לברר את מלוא הסכסוך המשפטי במסגרת הליך הבוררות.

עו"ד אסף ברם, המייצג את מרום, מסר בתגובה כי "מעורבותם של יוכמן וקמיניץ בעסקי דיזנהויז אינה חוקית, לטענתנו, ונזקקת לבוררות. בעניין המסמכים שלא נמסרו, בית המשפט יכריע בעניין זה בהמשך".