פנסוניק ZX3 - טובה, בעיקר לצילום באור יום

הדגם הנמכר תחת המותג Lumix, מציע איכות תמונה טובה תמורת 950 שקל ■ בשורה התחתונה: ה-ZX3 יודעת לספק תמונות טובות בעיקר בתנאים אופטימליים מבחינתה

המצלמות של פנסוניק, הנמכרות תחת המותג Lumix, פחות מוכרות למשתמשים בישראל, למרות שהן מציעות תחרות טובה לשאר היצרניות בשוק. דגם ZX3 של החברה הנמכר כבר תקופה מסוימת בארץ, מציע איכות תמונה טובה תמורת 950 שקל.

עיצוב וממשק: ה-ZX3 מגיעה בעיצוב יחסית קומפקטי, הקטן יותר מטלפון חכם ממוצע. משקלה 160 גרם והמסך יחסית קטן - רק 2.7 אינץ', ואינו מסך מגע. הממשק, שלא גויר לעברית, עושה עבודה קלה למשתמשים, כשהוא כולל מצב iA המאפשר למשתמש לצלם בלי להתעסק עם הגדרות מיוחדות ולקבל גם ייצוב אוטומטי של התמונה להגנה מפני ידיים רועדות. מהניסיון שלנו, התמונות במצב הזה היו טובות.

איכות תמונה: ZX3 מגיעה עם חיישן ברזולוציה של 14.1 מגה פיקסל, זום אופטי כפול 8 ועדשה של Leica. איכות התמונות המתקבלות באור יום, גם כזה שהוא קצת מעונן מוצלחות. הבעיה היא צילום בחדרים סגורים ולאו דווקא בלילה. במקרה הזה, קשה להוציא מהמצלמה תמונה סבירה. חוץ מזה, יש לה צילום וידיאו HD מוצלח באיכות של 720p.

זיכרון: הזיכרון הפנימי מוגבל מאוד - 40 מגה, אולם ביורוקום מצרפים כרטיס של 4 ג'יגה לערכה.

סוללה: לפנסוניק יש מנהג מוזר: במקום לאפשר טעינה באמצעות כבל המתחבר ישירות למצלמה. הטעינה מתבצעת באמצעות מטען חיצוני עליו מלבישים את הסוללה. זה מציק, כי כשיוצאים לטיול צריך לסחוב עוד מטען בתיק. מצד שני, הסוללה מחזיקה זמן רב, וגם בטיול בן כמה ימים רוב הסיכויים שלא תצטרכו לטעון אותה. זמן ההפעלה: מהיר, כ-2 שניות.

בשורה התחתונה: ה-ZX3 יודעת לספק תמונות טובות בעיקר בתנאים אופטימליים מבחינתה.

מחיר: 950 שקל כולל 3 שנות אחריות.

ציון: 8.

הייטק פנסוניק
 הייטק פנסוניק