הטיפ היומי: מניית IT עם פוטנציאל תשואה של 37%

מחלקת המחקר של ברקליס קפיטל ממליצים על מניית NetApp האמריקנית ב"תשואת ית"ר עם מחיר יעד של 67 דולר

חברת ה-IT האמריקנית נטאפ, NetApp היא ספקית של פתרונות אחסון וניהול מידע. החברה מספקת מוצרים לאחסון, שמירה, ניהול והגנה על מסדי נתונים עסקיים גדולים ברשתות תקשורת ושרתים. שירותי החברה מיועדים לדרישות של חברות גדולות המנהלות מאגרים גדולים של נתונים, והיא פועלת בארה"ב ובשאר העולם.

NetApp הודיעה החודש על רכישת Engenio מקבוצת LSI הפועלת בתחום האחסון החיצוני, תמורת כ-480 מיליון דולר במזומן, והעסקה אמורה להיות מושלמת תוך כ-60 יום. הרכישה משקפת מכפיל EV/מכירות של 0.7 על רווחי Engenio ב-2010, ועל כן נראית לנו לא יקרה. NetApp ציינה שהרכישה צפויה לתרום 11 סנט לרווח Non-GAAP למניה ב-2012, ובשנת 2013 צפויה התרומה של Engenio לעמוד על 20-25 סנט למניה.

עסקיה של Engenio אינם חופפים לאלו של NetApp, והרכישה צפויה לסייע לצמיחת עסקי החברה הנרכשת. NetApp ציינה בביטחון שעיתוי הרכישה איננו מעיד על חולשה בעסקי הליבה שלה.

בעוד שישנם סיכונים הנלווים לעסקת הרכישה, אנו מאמינים שהצמיחה ברווח למניה שתספק Engenio תאפשר ל-NetApp לשלם דיבידנדים למשקיעים ב-2012.

המלצתנו ל-NetApp היא "תשואת יתר" במחיר יעד של 67 דולר - פוטנציאל עלייה של 37% ממחיר המניה הנוכחי, ומחיר המשקף מכפיל 25 על הרווח הנקי החזוי למניה ב-2013 (2.63 דולר) - כפול מהמכפיל הממוצע שאנו מעניקים לסקטור ה-IT. זאת, לאור תזרים מזומנים גבוה יותר, צמיחה מואצת ושולי רווחיות גבוהים יותר משל המתחרות.

*** נכתב על ידי מחלקת המחקר, ברקליס קפיטל