גילי דקל, לשעבר מנכ"ל אפריקה מגורים, מצטרף ליורופורט

דלק יכהן כמנכ"ל חברת הנדל"ן וישקיע בה 2.1 מיליון שקל לפי שווי של 210 מיליון שקל

גילי דקל, עד לא מזמן מנכ"ל אפריקה מגורים , מונה למנכ"ל חברת הנדל"ן יורופורט.דקל ינהל את החברה לצידו של המייסד מוטי קירשנבאום, שיעבור לכהן כיו"ר ויפעל "לקידום עסקי הדיור לאוכלוסיה המבוגרת של החברה", לפי הודעת יורופורט . כמו כן, דקל ישקיע 2.1 מיליון שקל בתמורה ל-1% ממניות החברה, מה שמשקף להשקעה שווי של 210 מיליון שקל. הוא יקבל גם אופציות שיאפשרו לו להגדיל את השקעתו בחברה ל-5% בעתיד.

דקל (54) כיהן כמנכ"ל אפריקה מגורים משנת 2008, ולפני כן כיהן כ-7 שנים בתפקיד מנכ"ל איירפורט סיטי בלגרד, היה מיזמי הפרוייקט בבלגרד וליווה אותו לכל תקופת הקמתו שיווקו ואכלוסו.

פרויקט איירפורט סיטי בלגרד הוא גם החוט המקשר בין דקל לקירשנבאום, שכן קירשנבאום נמנה על קבוצת יזמי הפרויקט. במסגרת תפקידו כמנכ"ל, דקל יסייע ליורופורט בפיתוח פרויקטים בסרביה, הודות להיכרותו המעמיקה עם המדינה, לרבות פרויקטים שנמצאים כיום בבעלות חברת הבת של יורופורט, דירקט קפיטל.

"אני שמח לחבור שוב למוטי קירשנבאום, שהינו יזם מוכשר, בעל נסיון רב בשווקים בהם פועלת יורופורט, ולהוביל יחד עימו את החברה", אמר דקל. "אני מגיע ליורופורט כשותף, ובכוונתי לפעול במלוא המרץ כדי לקדם את החברה, כך שתבצע קפיצות מדרגה בכל השווקים והתחומים בהם היא פועלת, וזאת כדי לייצר ערך מקסימלי לבעלי המניות".