ההתאחדות לכדורגל ביקשה לאשר את עיקול נכסי צ'רלטון

הגישה לביהמ"ש בקשה לאשר את העיקול הזמני שהוטל על כלל נכסי צ'רלטון בסכום של כ-33 מיליון שקל, המוחזקים לדבריה על-ידי בנק לאומי, הוט ו-yes

ההתאחדות לכדורגל הגישה השבוע לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקישה לאשר את העיקול הזמני שהוטל על כלל נכסי צ'רלטון בסכום של כ-33 מיליון שקל, המוחזקים לדבריה על ידי בנק לאומי, הוט ו-yes.

בתחילת החודש אישר בית המשפט את צו העיקול הזמני ביחס לאותם נכסים, ובתגובה לכך העבירה ההתאחדות, המיוצגת על ידי עו"ד ברוך כצמן ממשרד הרצוג, פוקס, נאמן ושות', בקשה לבנק ולחברות התקשורת לממש את הצו. אלא שהבנק, כך נכתב בבקשה, טען כי הכספים המוחזקים בחשבון של צ'רלטון, משמשים להבטחת חובותיה.

ההתאחדות טוענת כי תשובת הבנק הינה חסרה וחלקית: "במסגרת תשובתו בנק לאומי נמנע מלאשר קיומם של כספים ו/או זכויות אשר רק סביר כי קיימים לצ'רלטון בבנק, בין היתר לאור העובדה כי חשבונה המרכזי של צ'רלטון, חשבון מתוכו היא משלמת משכורות לעובדיה, תשלומים לספקים וכו' מתנהל בבנק", כך נכתב בבקשה.

עוד צוין בבקשה, לגבי חברת הוט, כי יש לאשר עיקול כספים עתידיים שיתקבלו עבור צ'רלטון: "צפויים להתקבל אצל הוט, בין היתר לאחר יום 31 במאי, 2011, כספים ממנוייה של צ'רלטון".

בנוסף צוין כי יש לחייב את הוט להעביר להתאחדות כל מידע או מסמכים הקשורים לנכסי צ'רלטון המוחזקים או יהיו מוחזקים על ידה. הבקשה התייחסה בדברים דומים גם לכספים אשר מחזיקה yes.