האפקט של ארז ועלמה: הפרסומת לבנק הפועלים - הכי זכורה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לדואר ישראל בכיכובם של אלי ומריאנו ממשיכה להיות הכי אהובה

הפרסומת לבנק הפועלים, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי-וורשבסקי, היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע. הפרסומת, בכיכובם של ארז טל ועלמה זק, רושמת שיעורי זכירה הנמוכים ב-40% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות, העומד על 13.9%.

הבנק ומשרד הפרסום בחרו באסטרטגיה של העלאה הדרגתית של הקמפיין הטלוויזיוני והשקיעו השבוע במדיה רק כ-300 אלף דולר, כך לפי נתוני יפעת בקרת פרסום.

הפרסומת לדואר ישראל, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב ובכיכובם של אלי ומריאנו, ממשיכה להוביל את מדד הפרסומות האהובות זה השבוע השני ברציפות. הפרסומת מציגה שיעורי אהדה הנמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומד כעת על 25.7%.

בנק לאומי ממשיך בקו המדגיש את הקדמה הטכנולוגית שלו ומעלה קמפיין פרסומי אינטראקטיבי בהשתתפות הצופים, שישלב אינטרנט וטלוויזיה, כשקהל הצופים והגולשים ייקח חלק אקטיבי בבניית העלילה של הפרסומת שתעלה.

הפרסומת ל-yes, באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.6 מיליון דולר במחירי מחירון.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עלה, כאשר מספרן עומד על 294 בהשוואה ל-271 בשבוע שעבר.

סך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע דווקא ירד, והוא עומד השבוע על כ-35 מיליון דולר, לעומת כ-39 מיליון דולר בשבוע שעבר.

ארז טל
 ארז טל