מגזין לייף סטייל חדש לחרדים יושק בהשקעה של 800 אלף שקל

המו"ל הדתי-חרדי "Smash מגזינים" ישיק את המגזין, שייקרא "Stylish", ב-30 אלף עותקים

‎‎המו"ל הדתי-חרדי "‏Smash‏ מגזינים" ישיק מגזין לייף סטייל חרדי בשם ‏"Stylish"‏, אשר יופץ בכ-30 אלף עותקים.

עלות ההשקעה במגזין החדש עומדת על כ-800 אלף שקל, אשר הושקעו בתכנים, עיצוב המגזין ובהפצה ממוקדת למגזר.

המגזין, בניהולה של חני דובקין ובעריכתה של גילי לוינשטיין, צפוי להכיל כ-150 עמודי כרומו.

‏לפי המו"ל, 90% מהמפרסמים במגזין אינם מפרסמים בדרך-כלל במדיה החרדית. בין המפרסמים אפשר למצוא את איי.די.דיזיין, זארה, רשת האופנה אקססוריז', ביתילי, הצורפים, רויאלטי , חזי בנק, ויה ארקדיה, וולבו ו-‏BMW‏.

המגזין יופץ בריכוזי האוכלוסין של המגזר החרדי-דתי ברחבי הארץ וכן בתפוצת מנויים. בנוסף, שכרה החברה לראשונה משרד יחסי ציבור, דני לוי תקשורת, כאשר התקציב יטופל במחלקת גופי התקשורת של המשרד.

‏לדברי דובקין, מנהלת המגזין, "'‏Stylish‏' פונה לקהלים בעלי יכולת קנייה מוכחת, בפנייה ישירה, לפי פילוח סוציו-אקונומי בינוני ומעלה בקרב הציבור החרדי-דתי, ומשווק בכל נקודות המכירה במגזר החרדי וכן מגיע למובילות דעת קהל ולקהל מקצועי, כמו מעצבות פנים, מאפרות וקוסמטיקאיות. שיטת הפצה זו מבטיחה כי קהל היעד המקבל את המגזין מורכב מאנשים שהכנסתם גבוהה מן הממוצע, דבר המבטיח יעילות מירבית של הפרסום".

‏עורכת "‏Stylish‏", גילי לוינשטיין, מסרה כי "העולם החרדי מתאפיין בהרגלי צריכה מגוונים. גם שם רוצים לצרוך, לקנות וליהנות מחיי שפע ואיכות. למרות המגבלות הנלוות לשיווק החילוני, למגזר זה כוח קנייה גדול המתאפיין במבחר רב של תחומים. '‏Stylish‏' מעניק במה מיוחדת במינה לעולם זה, מבלי לפגוע בערכי הציבור, ומציג את התכנים השונים בצורה הכשרה ביותר".

‏קבוצת ‏Smash‏ מגזינים מוציאה בין היתר את מגזין הבריאות "הטובים ביותר - בריאות" וכן מגזין תיירות ונופש בשם "הדרך לנופש". ‏‎‎‏