דוח אמון
2019
הנקראות ביותר

נדב מרוז ימונה למנהל הקבוע של צוות תוכנית אב לתחבורה ירושלים

מדובר בגוף האחראי על התכנון והיזום של כל מערך התנועה החדש ההולך ונבנה בעיר ובמרכזו הרכבת הקלה, הקווים המהירים, כבישים, שבילי אופניים ומדרחובים ועוד

הוועד המנהל של העמותה לתכנון, פתוח ושימור אורבני-ירושלים, אישרה היום (ג') אחה"צ, פה אחד, את המלצת ועדת המכרזים ובחרה את נדב מרוז (40) לתפקיד המנהל הקבוע של צוות תוכנית אב לתחבורה ירושלים. קודם לכן הומלץ מרוז, פה אחד, גם ע"י ועדת המכרזים. למכרז, שפורסם לפני למעלה מחודש ימים ניגשו 8 מועמדים.

מרוז, נשוי ואב לשלושה, בוגר תואר שני במינהל עסקים ובימים אלו משלים תואר שני נוסף בתכנון עירוני באוניברסיטה העברית בירושלים. הוא כיהן בעשור האחרון בשורת תפקידי ניהול בתוך צוות תוכנית אב לתחבורה ירושלים והוביל פרויקטים משמעותיים. בשנים האחרונות כיהן לסירוגין כסגן מנהל הצוות וכממלא מקום לתקופות ממושכות.

צוות תוכנית האב לתחבורה בירושלים הינו הגוף האחראי על התכנון והיזום של כל מערך התנועה החדש ההולך ונבנה בעיר ובמרכזו הרכבת הקלה, הקווים המהירים, כבישים, שבילי אופניים ומדרחובים וכן מערכות מודרניות לניהול תנועה ולמידע בזמן אמת. כמו כן אחראי הצוות גם על ביצוע איכותי של הקו הראשון של הרכבת הקלה ולהפעלתו ע"י סיטיפס. כך גם לגבי כל המערכות הנלוות אליה כגון הדיפו, מערך התחנות החדישות ומרכז ההפעלה, הבקרה והפיקוח.

מועד הפעלתה המסחרית של הרכבת הקלה נדחה מספר פעמים והוא עומד כיום על ה-8 לאוגוסט. צוות תוכנית האב לתחבורה משלים בימים אלו את הקמת השלב הראשון של מערך התנועה החדש וכן בתכנון מתקדם של קווי הרכבת הקלה הבאים, מת"צים, כבישים נוספים וקווי אוטובוסים מהירים, חניונים ומערכות מידע מתקדמות.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא הסיפורים הגדולים של השבוע?
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
הסיפורים הגדולים של היום
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
נתח שוק
דין וחשבון
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות