UBS: החודש יחלו 4 אירועים שעשויים להרים מניית טבע

האנליסט מארק גודמן מתייחס ל-4 אירועים הקשורים לתרופות של טבע לטיפול בטרשת נפוצה - הקופקסון והלקווינימוד הנמצאת בשלבי פיתוח

מארק גודמן, אנליסט הפארמה של UBS המסקר את מניית טבע , מעריך שהחודש תחל סדרה של 4 אירועים חשובים לחברה אשר להערכתו יהיו טובים ויצליחו להרים את המניה מעלה. כל האירועים קשורים לתרופות של טבע לטיפול בטרשת נפוצה - הקופקסון והלקווינימוד (התרופה האוראלית לטיפול בטרשת נפוצה, שנמצאת בשלבי פיתוח).

בסקירה שהוציא ללקוחותיו בסוף השבוע, גודמן מתייחס לאירוע ל-15 באפריל, אז צפויה טבע להציג נתונים על הניסוי שערכה בלקווינימוד. הוא מעריך שטבע תציג נתונים טובים שיתמכו במתן אישור FDA (מינהל המזון והתרופות בארה"ב) לתרופה. "עם זאת", הוא מדגיש, "אנו צריכים לראות את הנתונים לפני שנוכל לשנות את תחזית המכירות שלנו".

גודמן מציין כי אירוע זה ב-15 באפריל יהווה יריית פתיחה לסדרה של 4 אירועים הקשורים לתרופות לטרשת נפוצה, אשר לדעתו "עם תוצאות טובות המניה תעלה". אירועים נוספים הקשורים לקופקסון יתקיימו ב-10 ביוני, ברבעון השלישי של 2011 וכמובן המשפט שיקבע את תוקף הפטנט של הקופקסון שיחל ב-7 בספטמבר. לפי הערכות, הקופקסון מהווה כשליש מרווחי טבע.

גודמן ממשיך להחזיק בהמלצה "קנייה" על טבע, תוך שהוא מצמיד לה מחיר יעד של 64 דולר - מחיר הגבוה ב-27% ממחיר המניה בשוק.