מעכשיו גם בישראל: ערוץ הספורט ישיק ב-16 באפריל ערוץ תלת-ממד

העלות למתחברים תעמוד על 49.90 שקל לחודש ותתאפשר רק לבעלי טלוויזיות ‏‎3D‎‏ ■ התכנים: NBA, ליגת האלופות, הליגה האיטלקית, הליגה הספרדית והליגה הצרפתית

משחק ה"אל-קלאסיקו" בין ריאל מדריד לברצלונה יהיה אירוע הספורט הראשון שישודר בטלוויזיה בישראל בטכנולוגיית תלת-ממד (‏‎3D‎‏). המשחק, שישודר ב-16 באפריל ב-23:00 בלילה, יפתח את שידורי ערוץ התלת-מימד של ערוץ הספורט - כך הודיעה היום (א') חברת הלוויין ‏yes‏.

הערוץ יהיה פתוח במשך חודש בחינם, ואחר-כך הוא צפוי לעלות 49.90 שקל לחודש. על-פי ההערכות, הוא צפוי לעלות בהוט באותו מועד ובמחיר דומה.

מחברת הלוויין נמסר כי הצפייה בערוץ, שישדר באפיק 556, תתאפשר רק ללקוחות המחזיקים בממיר ‏yesMAX TOTAL‏ ובטלוויזיות התומכות בשידור בתלת-ממד. בעלי מכשירי טלוויזיה כזו לא זקוקים למשקפיים מיוחדים. הערוץ ישדר שורה של תכני ספורט ובהם משחקי ‏NBA‏, ליגת האלופות, הליגה האיטלקית, הליגה הספרדית והליגה הצרפתית.

ערוץ הספורט הוא אחד מקומץ ערוצי ספורט ברחבי העולם אשר משדרים תכני תלת-ממד, ובהם רשתFOX ‎‏ העולמית ו-‏ESPN‏, שבקרוב ישיק אף הוא ערוץ דומה בישראל.

מדובר ביוזמה שנחשבת מעט יומרנית, לאור גודל הקהל הישראלי המצומצם ועלות הזכויות. עם זאת, החליטו בערוץ הספורט ללכת על היוזמה ולהצטרף לערוצי הספורט המובילים בעולם.

‏כזכור, בקיץ האחרון שידרו מספר תחנות בעולם את גביע העולם בכדורגל בדרום אפריקה בתלת-ממד, ושידורי ספורט דוגמת פוטבול ומשחק האול-סטאר של ה-‏NBA‏ משודרים בארה"ב באמצעות השיטה מזה כמה שנים.

סמנכ"לית השיווק של הלוויין, גלי ניר, מסרה: "‏yes‏ ממשיכה להוביל את חוויית הצפייה בישראל עם איכות השידורים המתקדמת ביותר והתכנים המובילים בארץ ובעולם. שידורי הספורט הם אחד הנדבכים המרכזיים בשידורי תלת-ממד, ואנו שמחים להעניק ללקוחותינו חוויה זו. שידורי התלת-ממד צפויים להמשיך ולהתרחב ולהציע מגוון רחב של תכנים".‏