כך הפכה השקעה של 5 מיליון דולר בפייסבוק ליותר מ-200 מיליון

כנראה שענקית הפרסום אינטרפבליק זיהתה את הפוטנציאל של פייסבוק יחסית מוקדם - והיום היא בעלת אחזקות בשווי 200 עד 300 מיליון דולר בענקית הרשתות החברתיות

כנראה שענקית הפרסום אינטרפבליק זיהתה את פוטנציאל פייסבוק "יחסית" מוקדם, והיום היא בעלת אחזקות בשווי 200 עד 300 מיליון דולר בענקית הרשתות החברתיות - כך מדווח "פייננשל טיימס".

לפי הדיווח, אינטרפבליק שילמה פחות מ-5 מיליון דולר עבור הנתח ב-2006, ששווה כעת כ-200 מיליון דולר, בהתבסס על הערכת שווי של 50 מיליארד דולר שהוענקה לפייסבוק.

ההיקף המדויק של נתח האחזקה לא נחשף, אך לפי מקרובים לאינטרפבליק, ענקית הפרסום מחזיקה בפחות מחצי אחוז מפייסבוק.

ענקית הפרסום אינטרפבליק טרם מסרה תגובה על אמיתות הדיווח.