האח הצעיר של ynet: אתר הלייף סטייל xnet עולה לאוויר

אתר ‏xnet‏ אמור לתת מענה לתחומי סיקור כמו יופי, אוכל, יחסים, בריאות וטיולים ■ במקביל ל-‏ynet‏, האתר החדש יהווה גם הוא בית למגזינים של קבוצת "ידיעות אחרונות"‏

‎‎קבוצת "ידיעות אחרונות" מרחיבה היום (ב') את דריסת רגלה בשוק האינטרנט הישראלי עם השקת אתר הלייף סטייל ‏xnet‏, אח צעיר לאתר החדשות ‏ynet‏.

האתר מושק לאחר חודשים ארוכים של היערכות ולאחר עבודה מרובה בקרב צוות האתר, בראשותו של אילן יצחייק, שמשמש כעורכו הראשי והיה ממקימי ‏ynet‏ והמשנה לעורך הראשי.

‏xnet‏ הוקם על מנת לתת מענה לתחומי סיקור כמו יופי, אוכל, יחסים, בריאות וטיולים, שבשנים האחרונות הפכו לפופולריים במיוחד באינטרנט, ולראיה קמו אתרים ייעודים כמו "סלונה" ו-‏Fashion Forward‏, שנרכש לאחרונה על-ידי קשת ו-‏mako‏.

‏במקביל ל-‏ynet‏, האתר החדש יהווה גם הוא בית למגזינים של קבוצת "ידיעות אחרונות" - "לאשה", "פנאי פלוס", "בלייזר", "מנטה" ו-‏GoStyle‏.

יש לציין כי הן ערוצי התוכן והן תכני המגזינים יתחרו למעשה בתכנים של ‏ynet‏, שימשיך להפעיל את אותם ערוצי תוכן ולהעניק הפניות למגזינים של קבוצת "ידיעות".

בקבוצת "ידיעות" כבר פעלו בעבר באופן דומה, עת הושק אתר האינטרנט של "כלכליסט", שהתחרה בצורה כזו או אחרת בערוץ הכלכלה של ‏ynet‏.

‏בקבוצת "ידיעות" מסבירים כי בכפוף לאמון הגולשים באתר החדש, יישקלו אופציות לסינרגיה ולשיתופי-פעולה עם העיתון היומי והמגזינים של "ידיעות אחרונות".

‏כיאה לאתר שעוסק בנושאים לייף סטייל, עיצוב האתר שונה מזה של ‏ynet‏ ומציע שפה קלה יותר לעיכול, אך עם זאת מעט עמוסה ומבלבלת במבט ראשון.

התכנים של ‏xnet‏, שלא יעסקו כלל בנושאים כמו חדשות, כלכלה או ספורט, יכללו כותבים כמו ליהיא לפיד, קארין ארד, אורנה פיטוסי, עלמה זהר ופרופ' עמוס רולידר.

כמו כן יהווה ‏xnet‏ בית לאתרי תוכן כמו מגזין הלייף סטייל "מרמלדה", אתר הילדים "קינדרלנד", הרשת החברתי "כמוני", מאגר מדריכי עשה זאת בעצמך "‏HomeAid‏" וערוצי הלייף סטייל של ענני תקשורת. ‏‎‎‏