הזוללת: מקדונלד'ס תגייס 50 אלף עובדים ביום אחד

העובדים יכללו עובדי הנהלה, עובדים זמניים וקבועים ■ לאחר הצטרפותם של העובדים, כוח-האדם של מקדונלדס יגיע ל-700 אלף עובדים בארה"ב בלבד ■ השכר הממוצע לשעה: 8.3 דולר

ענקית המזון המהיר מקדונלד'ס הודיעה היום (ב') כי היא מתכננת לשכור 50 אלף עובדים ב-19 באפריל בלבד. לפי הודעה שפירסמה החברה, העובדים יכללו עובדי הנהלה, עובדים זמניים וקבועים. למקדונלד'ס 14 אלף מסעדות בארה"ב, וגיוס העובדים יהיה לסניפים בכל רחבי ארה"ב.

"אנחנו מתרגשים להציע 50 אלף משרות ברחבי ארה"ב והכול ביום אחד", אמרה ג'ן פיילדס, נשיאת מקדונלד'ס בארה"ב. פיילדס, שהתחילה כעובדת דלפק ברשת המזון המהיר אותה היא מנהלת כיום, ציינה כי לאחר הצטרפותם של העובדים החדשים, כוח-האדם של מקדונלד'ס יגיע ל-700 אלף עובדים.

המשכורת הממוצעת שיקבלו העובדים החדשים תהיה 8.3 דולר לשעה, בעוד שכר המינימום לשעה בארה"ב עומד על 7.25 דולר לשעה. לטענת פיילדס, מנהל סניף יכול להרוויח כ-50 אלף דולר בשנה.

נזכיר כי ביום שישי האחרון פורסמו נתוני התעסוקה של ארה"ב שהצביעו על תוספת של 216 אלף משרות חדשות, לעומת צפי כלכלנים לתוספת של 191 אלף משרות בלבד.

גם שיעור האבטלה ירד ב-0.1% ל-8.8%, לעומת צפי כלכלנים לכך ששיעור האבטלה יישאר ללא שינוי על 8.9%. בכך נסוג שיעור האבטלה לרמתו הנמוכה ביותר מאז חודש מארס 2009.