נעצר חשוד בהשחתת פני הצעירה בשדרות ח"ן לפני כחודשיים

המשטרה עצרה צעיר בן 33 ממרכז הארץ, ששמו נאסר לפרסום, בחשד כי תקף את הסטודנטית בת ה-26 בשדרות ח"ן בת"א וחתך את פניה בסכין ■ החשוד מכחיש את החשדות נגדו

האם פוענחה תעלומת תקיפת הצעירה בשדרות ח"ן? המשטרה חושדת כי צעיר בן 33 ממרכז הארץ (ששמו נאסר לפרסום) הוא שתקף באכזריות, לפני כחודשיים, את הסטודנטית בת ה-26 בשדרות ח"ן בתל-אביב, חתך את פניה בסכין ופצע אותה באופן קשה.

על-פי החשד, המניע לתקיפה הוא סכסוך של החשוד עם הצעירה בנוגע לשיבוץ למשמרות בעמותת "לחופש נולד" בה עבדו השניים, שהביא לפיטוריו מהעמותה.

היום (ג') הוארך מעצרו של החשוד על-ידי בית משפט השלום בתל-אביב ב-7 ימים. זאת למרות שהוא מכחיש באמצעות בא-כוחו, עו"ד אורי קינן, את כל החשדות נגדו.

בנוסף עצרה המשטרה תושב חולון בחשד כי סייע לחשוד במעשה.

"לחשוד מיוחס כי על רקע פיטוריו מהעמותה איים על המתלוננת, ויחד עם אחרים תכנן וניסה לגרום למותה ב-6 בפברואר. עיון בתיק החקירה מבסס מסקנה כי בשלב זה יש ביסוס לחשד הסביר שמיוחס לחשוד", כתבה השופטת דורית רייך-שפירא בהחלטתה על הארכת מעצרו של התוקף.

לפני כחודש, ובעקבות מידע שמסרה הצעירה שהותקפה, זומן החשוד לחקירה במשטרה בנוגע לפרשה. ואולם הוא שוחרר, ולאחר חקירה סמויה נעצר שוב רק אתמול (ב'). כיום עובד החשוד בבנק, ומעצרו אתמול התבצע בזמן העבודה, לעיני הלקוחות.

"לחשוד נגרמו בושה ומבוכה כשנעצר בפומבי במקום עבודתו. יכול להיות שהחקירה לא תניב בסוף ראיות להגשת כתב אישום נגדו. ועדיין, כל המדינה תזכור שהוא היה חשוד בניסיון רצח", טען סנגורו, עו"ד קינן.

ב-6 פברואר, בעת שצעדה לתומה בשדרות ח"ן בלב תל-אביב, הותקפה הצעירה, סטודנטית בת 26 מתל-אביב, מאחור על-ידי אדם חבוש בקסדה. בעקבות התקיפה היא איבדה את הכרתה. התוקף לקח ממנה את התיק שנשאה ועזב את המקום כשהוא רכוב על אופנוע.

בתחילת החקירה העלו מוצאה של הצעירה ועבודתה בעמותת "חופש נולד" חשדות כי היא נדקרה על רקע בטחוני או לאומני. ואולם, ככול שהתקדמה החקירה ולאחר שהחוקרים איתרו את האופנוע של החשוד והפיקו איכוני טלפון מאזור התקיפה, הגיעו השוטרים למסקנה כי החשוד העיקרי בתקיפה הוא תושב המרכז שנעצר.