מפסיק להמר: מנכ"ל 888 גיגי לוי פורש מתפקידו

לוי פורש לאחר 4 שנים בתפקיד ויקדיש מחצית מזמנו במהלך חצי השנה הקרובה לתהליך החפיפה של מחליפו ■ סגן יו"ר החברה, בריאן מטינגלי, ייכנס בתקופה זו לנעליו של לוי

לאחר קצת למעלה מארבע שנים בתפקיד, גיגי לוי, מנכ"ל ענקית ההימורים המקוונים 888, פורש מתפקידו. כך נודע ל"גלובס". לוי (39), שקיבל לידיו את מושכות הניהול של 888 באחת התקופות הקשות בתולדותיה, הודיע ליו"ר 888, ריצ'רד קילסבי, על פרישתו מהתפקיד וזו תיכנס לתוקפה באופן מיידי.

888 , שנסחרת בשוק ההון הבריטי, עדיין לא איתרה מחליף ללוי, ולכן במהלך החצי שנה הקרובה יקדיש לוי מחצית מזמנו לתהליך החפיפה של מחליפו. בריאן מטינגלי, סגן יו"ר 888, ייכנס באופן חלקי לנעליו של לוי עד למציאת מחליף. לוי ימשיך לכהן במהלך תקופת החפיפה כחבר דירקטוריון.

888, כאמור, עדיין לא איתרה מחליף ללוי, ולכן בשבועות הקרובים תתחיל החברה, בסיוע חברת כוח אדם, לאתר מועמדים מתאימים לתפקיד, וייתכן מאוד שהמחליף של לוי יהיה שוב ישראלי.

לוי, כאמור, נכנס לתפקידו חודשים ספורים לאחר שהשוק האמריקני נסגר בפני חברות ההימורים המקוונים ו-888 איבדה למעלה ממחצית מהכנסותיה ורווחיה. "לאחר מחצית ראשונה חלשה בשנה שעברה, הצלחנו לשפר את ביצועי החברה ולסיים את 2010 עם רבעון רביעי הטוב בתולדות החברה. ברבעון הראשון של השנה חל גידול רבעוני משמעותי נוסף של 7% בהכנסות", ציין לוי על רקע פרישתו. "נתונים אלו מצביעים כי 888 צועדת בכיוון הנכון, ולכן החלטתי שזהו השלב הנכון לפרוש - שלב בו אני משאיר חברה יציבה שמצויה במגמת עלייה".

לוי הודה לבעלי המניות בחברה, משפחות אבי ואהרון שקד (ז"ל), למנהליה ועובדיה "שיחד איתי עבדו מסביב לשעון. הדוחות האחרונים של החברה מצביעים על כך שעבודתם יוצאת הדופן נשאה פרי".

אייל שקד, בנו של אבי שקד, ציין כי "למרות התהפוכות שיצרו השינויים הרגולטורים בשוק ההימורים העולמי בשנים האחרונות, הצליח גיגי לייצב את החברה, ולהביאה לרמת הכנסות טובה". אוהד שקד, בנו של אהרון שקד, הודה ללוי "על תקופה ארוכה של עשייה". לדבריו, החברה החלה בחיפוש מחליף מתוך אמונה כי יימצא האיש המתאים לתפקיד.

888 נסחרת לפי שווי של 260 מיליון דולר לאחר שאיבדה 16% מתחילת השנה.