ריל אימג'ינג: התקדמות בניסוי קליני לגילוי מוקדם של סרטן השד

החברה, שפיתחה מערכת הפועלת לגילוי המוקדם של סרטן השד, מדווחת על התקדמות בניסוי קליני שנערך בקרב 357 נשים

חברת ההדמיה הרפואית ריל אימג'ינג, אשר עתידה בקרוב להשלים מהלך של כניסה לשלד הבורסאי בי-קונטקט בבורסה בת"א, הודיעה היום (ב') כי השלימה שלב משמעותי בניסוי הקליני שלה, שבוצע במערכת ה-RI4 באמצעות טכנולוגית ה-MIRA.

כזכור, החברה פיתחה מערכת הפועלת לגילוי המוקדם של סרטן השד, האמורה לאפשר שיפור מהותי ביכולות גילוי מוקדם של סרטן השד וזאת ללא תופעות הלוואי המלוות היום בדיקה חיונית זו. כמו כן טכנולוגיה חדשנית זו, פועלת ללא מגע, ללא כאב וללא קרינה מייננת.

מטרת הניסוי הייתה בדיקת ביצועי יכולת האבחון של המערכת שפיתחה החברה הפועלת בטכנולוגית ה-MIRA בקבוצות שכללו נשים בריאות וחולות. הניסוי התקיים ב-6 מרכזים רפואיים והוא הקיף 357 נשים, מתוכן 135 נשים עם ממצא ממאיר של סרטן השד שאובחן על ידי ביופסיה ו-222 נשים בריאות שהגיעו מבדיקת סקר שנתית של ממוגרפיה. כאמור, תוצאות הניסוי במערכת ה-R14 היו חיוביות.

"אנו מאוד מרוצים מתוצאות הניסוי לאור העובדה כי בניסוי זה הוכח כי ביצועי המערכת הדו-ראשית טובים יותר מאשר תוצאות הניסוי הקודם שבוצע באמצעות מערכת בעלת ראש אופטי אחד", אמר המנכ"ל בעז ארנון. "טכנולוגיית ה-MIRA פחות רגישה לגיל הנבדקת מאשר טכנולוגיית הממוגרפיה, אשר הינה בעלת יעילות נמוכה בבדיקות הנערכות בנשים עם רקמת שד צפופה; ממוצע הגיל של הנשים בניסוי עמד על 56. מתוך סך של 102 נשים שבקבוצת הבדיקה, 36 נשים הינן בגיל 50 ומטה".