בית ההשקעות Chardan מעלה לסיוה המלצה ומחיר יעד

זאת בערבות קפיצה של יותר מ-200% בשוויה בחצי שנה ■ מחיר היעד למניה עלה ל-30 דולר לעומת כ-26 דולר ■ מאחורי השינוי עומדת הצמיחה של שוק הסמארטפונים ומחשבי הלוח

לאחר קפיצה של יותר מ-200% בשווי בחצי השנה האחרונה לכ-590 מיליון דולר, אנליסטים שמאמינים כי מניית ספקית טכנולוגיית העיבוד הדיגיטאלי, סיוה , תמשיך לטפס. בבית ההשקעות Chardan מעלים היום (ג') את ההמלצה על החברה ל"קניה" במקביל להעלאת מחיר היעד של המניה ל-30 דולר לעומת כ-26 דולר כרגע.

לא תמיד חשבו כך בבית ההשקעות. "התחלנו את סיקור המניה בדצמבר עם דירוג ניטראלי מתוך מחשבה שהמניה היתה כבר יקרה מדי ומוערכת באופן מלא". עם זאת, מפרט האנליסט ג'יי סריווטסה (Jay Srivatsa) כי מאחורי השינוי בחשיבה עומדת הצמיחה המשמעותית של שוק הטלפונים החכמים ומחשבי הלוח. "אנחנו מאמינים שבעקבות כך יש אפשרויות אמיתיות לעליה במחיר המניה מהרמה הנוכחית".

סיוה צפויה לדווח על תוצאות הרבעון הראשון של השנה ב-27 לחודש. בבית ההשקעות מעריכים כי החברה תציג ברבעון הראשון מכירות של 14 מיליון דולר, מעל להערכות הממוצעות של אנליסטים בוול סטריט. כ-60% מההכנסות האלו, יגיעו מתמלוגים על מכירת מוצרים המבוססים על טכנולוגיה שהגיעה מהחברה.

את שנת 2010 סיימה סיוה עם מכירות של 45 מיליון דולר ורווח נקי של 11 מיליון דולר. השנה, כך מעריכים ב-Chardan צפויות המכירות לטפס בכ-24% בעקבות הגאות בתחום התקני התקשורת.