"זעזוע בירושלים"? בוטלה פגישתם של נתניהו וג'סטין ביבר

כשביבי (לא) פגש את ביבר: ראש הממשלה לא ייפגש היום עם הזמר הקנדי הצעיר, לאחר שהאחרון סירב להיפגש עם ילדים משדרות ■ אנשיו של ביבר: "כלל לא נקבעה פגישה"

האם ילדי משפחת נתניהו ייוותרו ללא חתימה מנסיך הפופ? ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ביטל את פגישתו עם הזמר הקנדי הצעיר ג'סטין ביבר שתוכננה להתקיים היום (ד'), לקראת הופעתו של ביבר שתתקיים מחר (ה') בפארק הירקון בתל-אביב.

בלשכת ראש הממשלה טוענים כי הפגישה בוטלה לאחר שביבר סירב להיפגש עם קבוצת של ילדים ובני-נוער משדרות ומיישובים אחרים בעוטף עזה - ככל הנראה בכדי להימנע מיציקת אמירה פוליטית לביקורו בישראל ולקומם עליו את העולם הערבי.

אנשיו של ביבר הגיבו לפירסומים אמש (ג') בכלי התקשורת בישראל וטענו כי מלכתחילה כלל לא נקבעה פגישה בין הזמר הצעיר השוהה בישראל לבין נתניהו.

אמש, כזכור, הביעו גם גורמים בנצרת ביקורת על הגעתו הצפוייה לשם של ביבר, והביעו חשש כי עדת המעריצות והצלמים שעוקבות אחרי הכוכב הצעיר, שהתפרסם עם להיטו "בייבי בייבי", יביאו לזילות הכנסייה ויגרמו לאי-סדר באזור.

בתוך כך, נמשכים המאמצים של מפיקי האירוע להאיץ את קצב מכירת הכרטיסים למופע של ביבר המתוכנן למחר - זאת לאחר שבשבועות האחרונים נרשמה האטה משמעותית בקצב המכירה של הכרטיסים לאירוע.