נס זכתה בעסקה בהיקף 60 מיליון שקל עם חברת החשמל

העסקה כוללת יישום ובדיקות תוכנה לפרויקטים המבוססים על מערכות SAP ■ אפי קוטק: "נעמיד לרשות חברת החשמל המומחיות שלנו בענף השירותים הציבוריים"

נס טכנולוגיות הודיעה היום (ד') כי זכתה בעסקה בהיקף של 60 מיליון שקל (17.3 מיליון דולר) עם חברת החשמל ליישום ובדיקות תוכנה לפרויקטים המבוססים על מערכות SAP. הפרויקטים כוללים ישום של פתרונות SAP לתחזוקת תחנות כוח ורשת החשמל, ניהול נדל"ן, עיסקאות מימון, ניהול דלק וגז ופונקציות נוספות. יישומם של פתרונות אלו ינוהל בחמש השנים הקרובות.

בנוסף ליישום הפרויקטים, נס תמשיך לסייע בתחזוקת מערכות ה-ERP הקיימות של חברת החשמל, מתוצרת SAP.

"נס נבחרה לאחר תהליך הערכה קפדני", אמר יוסי שנק, סמנכ"ל וראש אגף מערכות מידע ותקשוב בחברת החשמל. "על סמך הניסיון המוצלח שלנו עם נס ביישום מערכות ה-ERP בחברת החשמל, אנו משוכנעים כי נס תסייע לנו לעמוד ביעדים וליישם בצורה מוצלחת יישומים שיקנו ערך מוסף לחברת החשמל וללקוחותיה".

אפי קוטק, נשיא נס ישראל הוסיף בנושא כי "אנו נעמיד לרשות חברת החשמל שהינה לקוח אסטרטגי את נסיוננו הרב והמומחיות שלנו בענף השירותים הציבוריים, כולל מומחים מישראל ומשלוחות נס במזרח אירופה, שבה אנו מבצעים בצורה שגרתית פרויקטים מורכבים לחברות אירופיות בתחום השירותים הציבוריים. בחירתה של חברת החשמל בנס לביצוע פרויקטים חשובים אלו מדגישה את מעמדנו כחברה המובילה ביישום ובשילוב מערכות מתוצרת SAP".