פסח ברשות השידור: "קשה לראות את האור בקצה המנהרה"

אמיר גילת באגרת ברכה לעובדי רשות השידור: "הדברים נראים מאיימים ובלתי יציבים, אך למרות תקופה קשה זו מצאתי בארגון עובדים המייחלים ורוצים להיות שותפים לשינוי"

"הרפורמה האמיתית ברשות השידור מושתתת על שינוי פנימי, והיא תצליח רק אם תחול תמורה בארגון. באמצעות הנכסים הרבים שלנו ניצור יחד גוף חזק, גאה ומלוכד" - כך אמר היום (ה') יו"ר רשות השידור, אמיר גילת, לעובדי הרשות.

באגרת ברכה לרגל חג הפסח, שנשלחה היום לכל עובדי רשות השידור, התייחס היו"ר גילת לשינויים שחווים עובדי הרשות וכן לרפורמה ברשות השידור. גילת הביע את תקוותו כי העובדים יקחו חלק בארגון מחדש של הרשות, במטרה "להפוך את רשות השידור לגוף התקשורת המוביל בישראל".

"בתקופה זו של אי-ודאות כפי שאנו חווים ברשות השידור, קשה לראות את האור בקצה המנהרה", כתב גילת. "הדברים נראים מאיימים ובלתי יציבים, אך למרות תקופה קשה זו מצאתי בארגון עובדים המייחלים ורוצים להיות שותפים לשינוי ולתקומה, וחרף הקשיים הם מביטים אל עבר העתיד ומבינים כי אנו נמצאים בפתחה הזדמנות חד-פעמית גדולה".

לדברי גילת, חג הפסח הקרב, המבשר התחדשות ופריחה, הוא חג "המסמל את התהליך המתנהל ברשות השידור ערב יציאה לדרך חדשה".

גילת הוסיף כי החג הוא הזדמנות "לזכור כי יש לנו את החירות וההזדמנות לשנות את המצב ולהוכיח לעצמנו ולכולם שיצאנו לדרך חדשה".