אלקטל-לוסנט מקימה מחדש בישראל מרכז מו"פ לענן מחשוב

"בין הסיבות שאלקטל-לוסנט בחרה בישראל ניתן לציין את כוח האדם ומהנדסי התוכנה האיכותיים שנמצאים בארץ, רוח היזמות וריכוז של מרכזי ענן שכבר קיימים"

אלקטל-לוסנט הכריזה היום (ג') באופן רשמי על הקמת המרכז העולמי שלה לתחום ענן המחשוב בישראל. זאת, כפי שהבטיחה בחודש שעבר עת הודיעה על פיטורי עשרות עובדים ממרכז המחקר והפיתוח שלה בתחום האופטיקה.

החברה הודיעה כי תפתח יחידה עסקית שלמה הכוללת מרכז מו"פ, שתתמקד במתן אפשרות לספקי תקשורת ברחבי העולם להתפתח ממערכת ארכיטקטונית חכמה, פתוחה ומאובטחת למערכת בעלת תשתית המבוססת ענן.

את המרכז הישראלי ינהל דור סקולר (34), שימונה לתפקיד סמנכ"ל פתרונות ענן. סקולר יוביל צוות של מפתחים ומנהלי מוצר שיגדירו ויפתחו את פתרונות ושירותי הענן של אלקטל לוסנט.

מגייסים עובדים

סקולר ציין כי "ההחלטה לפתוח את יחידת הענן בישראל נעשתה לאחר בדיקות מעמיקות ובחינת מספר חלופות בעולם". לדבריו, "בין הסיבות שאלקטל-לוסנט בחרה בישראל ניתן לציין את כוח האדם ומהנדסי התוכנה האיכותיים שנמצאים בארץ, רוח היזמות וריכוז של מרכזי ענן שכבר קיימים". סקולר הוסיף כי "היחידה החדשה בישראל תפעל במתכונת של סטארט-אפ פנימי מבחינת זריזות, גמישות וקבלת החלטות מהירה ועד סוף שנת 2011 תעסיק עשרות עובדים".

סקולר כיהן בתפקידו הקודם כסמנכ"ל בקבוצת האסטרטגיה והפיתוח העסקי של אלקטל-לוסנט. בשיחה עם "גלובס" הוא אומר כי מדובר בהקמה של פעילות עסקית בנוסף למו"פ, כך שהוא מחפש היום לאייש את המרכז החדש עם מנהלי מוצר, אופרציה ותפקידים נוספים. לדבריו, המרכז יכלול עשרות אנשים בהתאם לביקושים בשוק, שכן מדובר בפעילות בינלאומית של החברה שתנוהל מישראל.