צפו בווידיאו: הגאדג'טים החמים שיגיעו לישראל בקיץ

על חיבור בין אייפון למנגל שמעתם? מצלמה שמאפרת מצולמים? מסך מגע שולחני גדול-ממדים וסורק ספרים קל להפעלה ■ הקולקציה החדשה של יבואני האלקטרוניקה מרשימה ביותר

תערוכות אלקטרוניקה בידורית הן דבר שבשגרה מעבר לים, אבל בישראל מעטים האירועים שבהם אפשר לראות תחת קורת גג אחת את כל החידושים שהולכים להתרחש בישראל. אתר האינטרנט זאפ ערך השבוע בפעם השנייה את כנס הגאדג'טים שלו Zaparade, שהציג את החידושים האחרונים בשוק. מספר גדול של יבואנים מקומיים הציגו את המוצרים החדשים שהם מתכננים להביא, במטרה לזכות לחשיפה אצל קהל היעד של חובבי מוצרי טכנולוגיה. "אנחנו היום הקטלוג הרשמי של המוצרים הטכנולוגיים בישראל", אמר מנכ"ל זאפ, איתן זינגר. אז מה צפוי הקיץ? לא רק טאבלטים וסמארטפונים. מדפי החנויות יתמלאו גם במדפסות משולבות, נגני מדיה חדשים ומצלמות עם "פוטושופ" מובנה.

מחשב בתוך מסך - מסך נגיעה מתכוונן

קטגוריית מחשבי ה-All In One, שכוללים את מוח המחשב בתוך המסך, עדיין עושה את צעדיה הראשונים בישראל. יצרניות שונות הספיקו להשיק דגמים בודדים בארץ, כשגולת הכותרת היא מסכי מגע גדולים לשימוש על שולחן העבודה.

חברת HP מציעה את ה-TouchSmart 610, שכולל מסך של 23 אינץ' שיודע להתכוונן עד לזווית של 60 מעלות ומאפשר נוחות נגיעה טובה יותר מאשר מסך שעומד בצורה ישרה ודורש מאמץ בעת השימוש.

בין מאפייני המוצר: חיבור HDMI שמאפשר לחבר קונסולת משחקים וכן כרטיס טלוויזיה. כמו-כן, הוא כולל שתי כניסות USB בתקן 3.0 החדש והמהיר. המחיר: 8,000 שקל.

מדפסות משולבות - סורקים ספרים במאונך

לקסמרק הציגה מכונה משולבת הכוללת מדפסת, מכונת צילום, סורק ופקס. המדפסת, מדגם ג'נסיס S815, ניצבת בצורה אנכית ולא מאוזנת כמו רוב המדפסות המשולבות. חלק הסריקה שלה נפתח כמו ספר, כך שניתן להניח חוברות או ספרים ולסרוק דפים כפולים. במקום סריקה שלמה של עמודים, המכונה משתמשת בטכנולוגיית צילום שמקצרת לוחות זמנים. המדפסת גם כוללת קישוריות מלאה לאינטרנט, מה שמאפשר להשתמש במסך המגע כדי לשלוח מסמכים במייל או להדפסה מרחוק. מסך המגע, בגודל 4.3 אינץ', משמש גם כמסגרת דיגיטלית. עליו ניתן להתקין גם אפליקציות ולהדפיס את התמונות ללא שימוש במחשב. המחיר: 1,600 שקל.

מצלמות וידיאו - תלת-ממד נטול משקפיים

JVC מנסה לדחוף קדימה את טכנולוגיית התלת-ממד במצלמת הווידיאו החדשה שלה. המצלמה, מדגם GS-TD1 3D, משתמשת בשתי עדשות ובשני חיישני CMOS בעלי 3.32 מגה-פיקסל - אחת לכל עדשה. התוצאה אמורה לספק תמונת תלת-ממד זהה לזו שהעין האנושית רואה אובייקטים במרחב.

הדגם כולל גם צג תלת-ממד בגודל 3.5 אינץ', המאפשר לצפות בתוכן ללא שימוש במשקפיים. בנוסף, כוללת המצלמה קישוריות בלוטות' לחיבור אלחוטי לסמארטפונים. המחיר של המוצר הוא: 9,000 שקל, והוא יגיע לחנויות בישראל החל מחודש יוני.

מצלמות - מצלמת ואז שמה סומק

המצלמות הדיגיטליות בתחרות עם המצלמות בטלפונים הסלולריים והדרך העיקרית של היצרניות לשמור על רלבנטיות, מלבד יכולות צילום מתקדמות, היא להציג חדשנות. פנסוניק תשיק בקרוב בישראל מצלמת סטילס דיגיטלית מדגם Lumix fx77, שמאפשרת לבצע תיקונים קוסמטיים של פני המצולם ישירות ממסך המגע של המצלמה. כך, ניתן להוסיף למצולם אודם או סומק. באמצעות מצבים שונים במצלמה, ניתן להפוך את הדמות בתמונה לשזופה או לטשטש כל נקודה לא רצויה בעור, כמו נמש, פצעון או צלקת. למצלמה מסך מגע של 3.5 אינץ', 12.1 מגה-פיקסל וזום אופטי x5. המחיר: 1,700 שקל, בחנויות החל מיוני.

נגני מוזיקה - מיני-טאבלט עם חוש קצב

סמסונג הציגה את התשובה (המאוחרת) שלה לאייפוד: נגן מוזיקה, שהוא מעין מיני טאבלט או סמארטפון רק בלי חיבור סלולרי. המוצר מגיע בשני דגמים: G1 (4 אינץ') ו-G70 (5 אינץ') - הכוללים מסך מגע ואת מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל בגרסה 2.2.

"נושא המוזיקה הוא שולי בנגן, כשהדבר העיקרי הוא מערכת ההפעלה של אנדרואיד", אומר חיים בן-כוזרי, מנהל שיווק בשמעוני, יבואנית הנגן בישראל. לדבריו, "הדגם עם מסך 5 אינץ' מהווה תחרות לטלפונים הסלולריים, אך המתחרה העיקרי הוא האייפוד". הנגנים יושקו בישראל החודש, כשעלות הנגן של ה-4 אינץ' תהיה 1,300 שקל וה-5 אינץ' יעלה 1,700 שקל.

אביזרים נלווים - סמארטפון על המנגל

אביזרים לאייפד או לאייפון לא חסרים, אבל ה-iGrill הוא אחד המעניינים שבהם. המוצר מתאים בעיקר לחובבי הבשר ובמיוחד לקראת יום העצמאות. המכשיר מאפשר לדעת בכל רגע נתון מה מידת הטמפרטורה של הבשר שנמצא באותו זמן על הגריל. ה-iGrill מתחבר באמצעות מד חום לתוך הבשר ומחובר מתקן שמשדר את הנתונים לאייפון בתקשורת בלוטות'. האפליקציה על הטלפון מציגה את זמן הבישול שנותר ואת טמפרטורת הבשר, כך שמי שמכין אותו לא צריך לעמוד באופן קבוע צמוד למנגל. המחיר: 500 שקל.