בדרך לגזור קופון? Waze מציעה קופונים מבוססי מיקום

הקופונים מוצגים למשתמש כאשר התוכנה פועלת והנהג עומד ברמזור, או בזמן שיטוט במפה בה מופיעים אייקונים של חנויות עם סימן של שעון עליהם

חברת Waze הישראלית המפתחת תוכנת ניווט לסמארטפונים, החלה להציע בימים האחרונים שירותי קופונים מבוססי מיקום. הקופונים מוצגים למשתמש כאשר התוכנה פועלת והנהג עומד ברמזור, או בזמן שיטוט במפה בה מופיעים אייקונים של חנויות עם סימן של שעון עליהם.

כרגע Waze מציעה מספר קופוני הנחה עם רשת חנויות הנוחות Sogood של סונול לקבלת הנחה על כריך או הנחה על מגש פיצה ברשת פיצה האט. הקופונים נשמרים בתוך האפליקציה לשימוש עתידי.

Waze החלה כבר לפני מספר חודשים בפרסום מבוסס מיקום עם מספר גדול של חנויות, כמו שופרסל, קפה עלית, ג'אפניקה, בנק לאומי, בנק הפועלים, אייס ואוויס. משתמשים בתוכנה יכולים לראות את האייקונים בזמן שהאפליקציה עובדת ולקבל מידע על זמני הפתיחה של הסניפים, מספר טלפון ולנווט ישר למקום.

Waze היא תוכנת ניווט חינמית הניתנת להורדה לסמארטפונים של אפל, נוקיה, אנדרואיד ובלקברי. האפליקציה היא רשת חברתית בה החברים מדווחים על עומסי תנועה, שוטרים, תאונות דרכים ואירועים אחרים המתרחשים בכבישים.