סטרימר של LG - ממשק פשוט ביחס למתחרים

הממשק של מזרים המדיה DP1W של LG פשוט יחסית לעומת רוב המתחרים בשוק, כאשר הוא בעיקר דורש תיקון של נושא הכתוביות בעברית

יצרניות האלקטרוניקה הבידורית ממשיכות להוציא סטרימרים (מזרימי מדיה) לקהל הלקוחות שצורך תוכן מהאינטרנט. חברת LG מוכרת בארץ את הסטרימר DP1W לקהל זה.

ממשק: אחד היתרונות של מוצרי האלקטרוניקה של LG בארץ, הוא שהחברה מגיירת את הממשק לעברית. גם הסטרימר מגיע עם ממשק מגויר, שמספק גישה פשוטה לתכונות שלו. בעמוד הבית מופיעים מספר אייקונים לקטגוריות של וידאו, תמונות ומוזיקה.

עיצוב: אחת הנקודות החשובות בבחירת סטרימר, מלבד הממשק שלו, הוא העיצוב. הסטרימר יושב ברוב המקרים בסלון, ליד הטלוויזיה ולכן עדיף שהעיצוב של המוצר לא יהיה משעמם או מכוער. מהנדסי LG הקוריאנים בחרו לבנות את הסטרימר שלהם בקו העיצובי של הטלוויזיות של החברה - מראה מלבני שחור עם פס כסוף.

אינטרנט: יש גישה לפיקסה, מזג אוויר ויו טיוב.

חיבורים: יש כאן 2 כניסות USB, כניסת HDMI (כבל מצורף בערכה), חיבור קווי לרשת (LAN) וחיבור אלחוטי WiFi גם בתקן N המהיר יותר ושקע אופטי לאודיו.

חיבור אלחוטי: בעוד שהפעלה של תכנים באמצעות כונן קשיח חיצוני בחיבור USB למוצר היא פשוטה, הבעיה היא בחיבור האלחוטי. בהתקנה ברשת שלנו, המוצר חייב התקנה של תוכנת Nero שתאפשר לסטרימר להתחבר למחשב. התוכנה אומנם זיהתה את התיקייה של התכנים שלנו, אבל היא לא זיהתה את תת התיקיות, מה שיצר קצת בלגן של קבצים ללא הפרדה מסודרת. לא היינו מגלים את הצורך בהתקנה של התוכנה, ללא שיחה עם נציג של היבואן.

בעיות: המכשיר מזהה קבצי כתוביות בעברית, אולם בכל פעם שמפעילים תוכן וידיאו, התרגום מופיע בג'יבריש וצריך להיכנס להגדרות בתוך המסך ולשנות את הקידוד לעברית. קצת מעצבן, למרות שהתהליך שינוי מאוד מהיר.

בשורה התחתונה: מדובר בסטרימר עם ממשק פשוט יחסית לעומת רוב המתחרים בשוק, כאשר הוא בעיקר דורש תיקון של נושא הכתוביות בעברית.

מחיר: 750 שקל.

ציון: 8.