בטר פלייס: טעינת המכונית החשמלית - עד 1,600 שקל בחודש

חבילות ההטענה שחשפה החברה משקפות מחירים של עד 18.7 ק"מ לשקל ■ עלות הרנו פלואנס - 123 אלף שקל ■ ביטוח המכונית - 3,700 שקל בשנה ■ החברה במבצע חד-פעמי: "נהיגה חופשית ל-3 שנים" - רנו פלואנס ונסיעה של 25 אלף ק"מ לשנה ב-157 אלף שקל

לקראת ההשקה המסחרית בסוף השנה, חשפה היום (א') חברת בטר פלייס, מקבוצת החברה לישראל , את המכונית החשמלית שתשווק בישראל, הרנו פלואנס (Fluence Z.E). מחיר המכונית בגרסת הבסיס יעמוד על 122,900 שקל, לא כולל חבילת שירות. מחיר הגרסה היוקרתית יעמוד על 129,900 כולל ריפוד עור ואבזור נוסף.

במסגרת רמת האבזור הבסיסית, הפלואנס תכלול תכנון נסיעה וניהול אנרגיה באמצעות מערכת מחשוב מיוחדת בתוך הרכב, מערכת ניווט מתקדמת (GPS), חיבור אונליין למוקד, 4 שנות אחריות יצרן, מזגן עם בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, שקע חיבור למכשירי שמע חיצוניים, חיישן גשם, הדלקת אורות אוטומטיים ועוד.

על פי הערכות החברה, הוצאות הטיפולים והתחזוקה השוטפת של הרנו פלואנס יהיו נמוכות בכ-40% בהשוואה למכונית משפחתית מקובלת. גם עלויות הביטוח אמורות להיות נמוכות יותר ולעמוד על כ-3,700 שקל בשנה.

המכוניות יוצעו עם חבילות ביטוח מדורגות ל-4 שנים, עם מחיר שיקבע לפי מספר הקילומטר בפועל, חבילות השירות של בטר פלייס כוללות בין השאר חבילת ק"מ שנתית, התקנה ואחזקה של עמדת טעינה בבית, גישה חופשית לרשת הטעינה של בטר פלייס ועמדות טעינה ציבוריות, גישה חופשית לרשת תחנות החלפת הסוללה, זמינות של סוללות, מערכת תמיכה ממוחשבת לנהג, שירותי ניווט, שירותי דרך למכוניות חשמליות ועוד. החברה מתכוונת להבטיח מנוי חודשי קבוע למשך 4 שנים לנהיגה, כלומר קיבוע הוצאות התחבורה לאורך תקופת החוזה.

עבור נהגים אשר נוסעים עד 20 אלף ק"מ בשנה, בטר פלייס תציע מנוי במחיר קבוע של 1,090 שקל בחודש (כולל מע"מ); עבור נהגים אשר נוסעים עד 23 אלף ק"מ בשנה, המחיר החודשי הקבוע יהיה 1,300 שקל לחודש; חבילת מנוי של עד 26 אלף ק"מ בשנה הינה 1,470 שקל לחודש; ונסיעה של עד 30 אלף ק"מ תחויב בעלות חודשית של 1,599 שקל.

לטענת החברה, הפתרון הכולל שלה, חבילות השירות והמכונית החשמלית מורידים את ההוצאות השנתיות על אחזקת הרכב בכ-20% לשנה. החיסכון מושפע ממחירי חבילת המנוי של בטר פלייס, ההוצאה השנתית על ביטוח, חיסכון בעלויות הטיפולים היזומים במכונית החשמלית ושיווק הרכב עם 4 שנות אחריות יצרן.

במקביל מציעה החברה חבילת מנוי חד פעמית "נהיגה חופשית ל-3 שנים": מכונית חשמלית פלואנס וחבילת שירות ללא עלות למשך 3 שנים, בנסיעה של עד 25 אלף ק"מ בשנה, בעלות חד פעמית של 157,500 שקל (כולל מע"מ).