דוד לובינסקי - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.4 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים השבוע - מכבי שירותי בריאות עם כ-1.2 מיליון שקל

75 שנים חלפו מאז פתח דוד לובינסקי ז"ל סוכנות של חברת פיג'ו להפצת מכוניות. לובינסקי, שנולד בפולין ועלה לארץ ב-1925, הספיק מאז לקבל את עיטור מסדר ליגיון הכבוד מטעם ממשלת צרפת ואף להפוך ליבואן הרשמי של סיטרואן.

קבוצת דוד לובינסקי, שכוללת כיום כ-400 עובדים, מכילה מספר חברות הקשורות לתחום הרכב, ולציון 75 שנים לפעילותה מכריזה החברה על יום מכירות מיוחד שייערך בחוות רונית, ובמסגרתו יינתנו הנחות לרוכשים רכבים מתוך המותגים אותן מביאה החברה לארץ. משרד הפרסום שנבחר לבצע את הקמפיין הוא ברוקנר-נטע-יער, שזכה לאחרונה בתקציב פרטנר ומטפל בתקציב פיג'ו ו-MG השייכים לקבוצת לובניסקי.

ארגון נוסף המציין יום הולדת הוא מפעל הפיס, החוגג 60 שנה להיווסדו. מפעל הפיס, שהתחיל מרעיון של ראש עיריית תל-אביב דאז ישראל רוקח, שקיים הגרלה שכל הכנסותיה קודש להקמת בית-חולים בעיר, הפך מאז לארגון האחראי על מיליארדים רבים אותם הוא מנתב לרווחת הקהילה.

מפעל הפיס בוחר להציג בקמפיין דוגמאות לפועלו ומשבץ לא מעט ספוטים בפינות מסחריות בדקה לשמונה בטלוויזיה באמצעות גריי קונטנט, זרוע התוכן השיווקי של אדלר-חומסקי.

ואי-אפשר כמובן בלי יום העצמאות ה-63. חברת אל-על, הממצבת את עצמה כחברת התעופה הלאומית של ישראל, מאחלת השבוע יום עצמאות שמח למדינה, ומזכירה לנו שהיא עם המדינה בטוב וברע ב-63 שנותיה. משרד הפרסום הוא מקאן-אריקסון.

סביב האירווזיון, לפ"ם, שלאחרונה משבצים לא מעט סלבס בפרסומותיהם, מגייסים את דנה אינטרנשיונל על מנת לקדם קניות כחול-לבן בפרסומת של משרד התמ"ת בשיתוף התאחדות התעשיינים בישראל. הסלוגן שנבחר לטובת העניין הוא: "כחול-לבן זה אנחנו - גם על המדף".

המותגים המושקעים

1. דוד לובינסקי - 1,457,534 שקל - באמצעות ברוקנר-נטע-יער

2. מכבי שירותי בריאות - 1,180,615 שקל - באמצעות יהושע TBWA

3. משרד התמ"ת - 1,150,882 שקל - באמצעות לפ"ם

4. אל-על - 1,072,975 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

5. מפעל הפיס - 823,980 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 6-12/5/2011.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.