מודיעין: פועלים להארכת מועד הפקיעה של אופציה 7

עד ל-17 ביולי, עקב הלו"ז של פרסום תוצאות הסקר הסייסמי ברשיונות "שרה" ו"מירה" ■ מימוש האופציות יזרים לקופת השותפות כ-150 מיליון שקל

שותפות חיפושי הנפט והגז הטבעי מודיעין דיווחה הבוקר על פעולותיה ותוצאותיה לרבעון הראשון של השנה.

בין השאר מציינים במודיעין כי השותפים ברישיונות "שרה" ו"מירה" (למודיעין יש כ-19.3%) פנו לחברת NSAI העורכת את הסקר הסייסמי התלת-מימדי לצורך קבלת דוח משאבים פרוספקטיביים בקשר עם הרישיונות ערוך במתכונת המערכת לניהול משאבי פטרוליום הכולל הערכת כמויות והסתברויות.

לאור המלצת היועצים המקצועיים של השותפים ברישיונות צפוי דוח המשאבים הפרוספקטיביים להתפרסם במהלך חודש יוני 2011 וזאת על מנת לאפשר ל-NSAI לקלוט נתונים סיסמיים נוספים. אין אפשרות להקדים את הפרסום.

משמעות הדברים היא כי, ככל הנראה, במועד האחרון למימוש כתבי האופציה (סדרה 7 פוקעת ב-9 ביוני) עדיין לא יפורסם דוח המשאבים הפרוספקטיביים ולא יהיה בידי ציבור מחזיקי כתבי האופציה (סדרה 7), מידע באשר לתוצאות הסקר הסייסמי.

עוד מציינים במודיעין כי "השותף הכללי רואה חשיבות בשמירת מערכת יחסים טובה עם המשקיעים בניירות הערך של השותפות, ולכן הוא רואה חשיבות מיוחדת בשקיפות מולם, במיוחד כאשר המשקיעים כאמור מזרימים הון לשותפות. לפיכך, ומכיוון שעל פי ההנחיה אין לפרסם נתונים והערכות בדבר כמויות והסתברויות של גז ונפט אלא אם הם ערוכים במתכונת דוח המשאבים הפרוספקטיביים, מבקש השותף הכללי להאריך את תקופת המימוש של כתבי האופציה (סדרה 7) עד לאחר המועד בו צפוי שדוח המשאבים הפרוספקטיביים יתפרסם".

מימוש האופציות צפוי להזרים לקופת השותפות כ-150 מיליון שקל (האופציה צמודה לשער הדולר. הונפקו קרוב ל-4 מיליארד יחידות).

מודיעין, הנמצאת בשליטת צחי סולטן ונוחי דנקנר, רשמה ברבעון הפסד של כ-2.5 מיליון דולר לאחר שהוציאה על חיפושי הנפט והגז כ-2.6 מיליון דולר. בקופתה נותרו מזומנים בהיקף של כ-83 מיליון דולר.