יואב גלנט מועמד למנכ"ל הסלולר של חזי בצלאל

ל"גלובס" נודע, כי גלנט, שאיבד את תפקיד הרמטכ"ל לפני כחודשיים, נפגש עם חזי בצלאל והאפשרות לנהל את מיזם הסלולר הייתה אחד הנושאים שבהם דנו השניים בפגישתם

האלוף במיל' יואב גלנט הוא אחד המועמדים לניהול חברת הסלולר החדשה שמקים איש העסקים חזי בצלאל. ל"גלובס" נודע שגלנט נפגש עם חזי בצלאל, וכי האפשרות לנהל את מיזם הסלולר הייתה אחד הנושאים שבהם דנו השניים בפגישתם.

על פי הערכות, גלנט הוא אחד המועמדים שאליהם מכוון בצלאל, אך על התפקיד של מנכ"ל המיזם מתמודדים עוד כמה מנהלים בכירים שהגיעו לרשימה הסופית שמגבש בצלאל, ואין ודאות שהאלוף גלנט, שאיבד את תפקיד הרמטכ"ל לפני כחודשיים, יזכה בסופו של דבר בתפקיד אצל בצלאל. בכל מקרה, ההחלטה הסופית לגבי המינוי לתפקיד המנכ"ל נמצאת בידיו של בצלאל.

חזי בצלאל צפוי בשבוע הבא להעמיד את הערבות לקופת המדינה במסגרת המכרז שבו זכה ברצועת תדרים, להקמת רשת סלולרית, וגורמים בסביבתו אומרים שלמרות גל השמועות שמתרוצץ בשוק על כך שהוא עשוי לחזור בו עקב המחיר הגבוה שעליו התחייב (700 מיליון שקל ערבות), הוא יעמוד במשימה וממשיך בתוכניות כרגיל.

כפי שפורסם ב"גלובס", בצלאל החל בעבודות להקמת הרשת ומינה את משה גלילי לראש צוות ההקמה של החברה. צוות ההקמה שם לו למטרה לרוץ ולהתקדם בכל הקשור להכשרת אתרים סלולריים להקמת הרשת, וכן להיערך לפרסום המכרז לבחירת ספק להקמת הרשת. עד לבחירת המנכ"ל, בצלאל נמנע מקבלת החלטות על מינוי בעלי התפקידים בחברה והוא מותיר זאת להחלטתו של המנכ"ל שימונה.