האדריאטית עובדה מוגמרת: מכבי ת"א ייקרה המנויים בשיעור של 8-10 אחוז

בעקבות ההחלטה העקרונית להשתתף בעונה הבאה במפעל, עודכנו המחירים כלפי מעלה; מנויים חדשים ישלמו בין 1,300 ל-6,250 ש'; שיעור ההעלאה הגבוה ביותר יחול על המנויים היקרים

אוהדי מכבי ת"א קיבלו בסוף השבוע את הרמז האחרון והסופי לגבי השתתפות הקבוצה בליגה האדריאטית בעונה הבאה. הנהלת הקבוצה פרסמה את מחירי המנויים החדשים לעונת המשחקים 2011/12 מהם עולה כי המנויים יתייקרו בשיעור של בין 8%-10% זאת בעקבות ההחלטה העקרונית להצטרף לליגה האדריאטית, מה שיאפשר לאוהדים ליהנות בעונה הבאה מ-13 משחקי בית נוספים בהיכל נוקיה.

כזכור, כפי שפורסם ב"גלובס" לפני מספר ימים החליטה מכבי ת"א לעצור את מכירת המנויים ולעדכן את המחירים כלפי מעלה בשל ההחלטה שהיתה אמורה להתקבל בעניין ההצטרפות לליגה האדריאטית. זאת אחרי שב-20 באפריל, במכתב שעליו חתום יו"ר המועדון שמעון מזרחי, נמסר למנויים כי "לאחר התייעצות ושיקול דעת החלטנו בהנהלת המועדון שלא להעלות את מחירי המנוי המשולב לעונת 2011/12 ולהשאיר את המחירים בעינם, בהתחשב בכם אוהדים יקרים וכהוקרה על האמון הרב שהנכם מקנים לנו".

התייקרות המחירים תתבטא באופן שונה בין אוהדי הקבוצה. למנויי הקבוצה שכבר חידשו את המנוי או מנויים ותיקים שייחדשו את המנוי עד 30 ביוני, תתבטל ההנחה הקבועה של כ-10%, שניתנת מדי שנה לאלו שמחדשים את המנוי עד סוף יוני, והמחירים עבורם ינועו בין 1,200 שקלים ל-5,650 (לא כולל מנויי פארקט שמתומחרים בנפרד).

רוכשי מנויים חדשים או כאלו שיחדשו מנוי אחרי 1 ביולי, ייאלצו לשלם יותר: המנויים היקרים יימכרו עבור 6,250 שקל - עלייה של 10.6%. המנויים הזולים ביותר יעמדו על 1,300 שקל - עלייה של 8.3%. מנויי הביניים ישלמו 2,900 שקל, מה שישקף עלייה של 9.4% במחיר המנוי.

ביחד עם הליגה האדריאטית, תעמוד כמות משחקי הבית הרשמיים בהיכל בעונה הבאה על כ-40, ובסך הכל תשחק הקבוצה בשלוש מסגרות: ליגת העל, יורוליג והליגה האדריאטית. ההכנסות ממכירת כרטיסים ומנויים הוא סעיף ההכנסה העיקרי של מכבי ת"א והוא נאמד ביותר מ-30 מיליון שקל בעונה, לא כולל את תאי הצפייה.