עזריאלי: 295 מיליון ש' הכנסות משכירות; 18% עלייה ברווח

קבוצת עזריאלי מדווחת על רווח נקי של 181 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2011 ■ המנכ"ל שלמה שרף: "הקבוצה מצוידת במנועים המבטיחים את המשך הצמיחה החזקה"

קבוצת עזריאלי שבשליטת דוד עזריאלי מדווחת היום (ה') על תוצאותיה הכספיות ברבעון הראשון של 2011, מהן עולה כי החברה רשמה עלייה של 17% בסך ההכנסות שהסתכמו ב-1.86 מיליארד שקל, ועלייה של 11% בהכנסות משכירות לסך של 295 מיליון שקל.

קבוצת עזריאלי מדווחת על רווח נקי בהיקף 181 מיליון שקל, עלייה של 18% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. שיעור התפוסה בנכסי החברה עומד על כ-100% במרכזים המסחריים ובקניונים, וקרוב ל-100% במשרדים.

לפי קונצנזוס תחזיות האנליסטים של "גלובס" ופסגות, עזריאלי פספסה את התחזיות בשורת הרווח, שכן האנליסטים בשוק ציפו ל-185 מיליון שקל. עם זאת, בשורת ההכנסות עזריאלי הפתיעה לטובה שכן התחזיות עמדו על 1.7 מיליארד שקל. (לדף קונצנזוס התחזיות של עזריאלי - לחצו כאן)

ה-NOI (הרווח התפעולי הנקי) של החברה עלה ב-11% והסתכם ב-236 מיליון שקל, וה-‏FFO‏ (תזרים המזומנים התפעולי) הסתכם ב-168 מיליון שקל - עלייה של 26% לעומת הרבעון הראשון של 2010.

שלמה שרף, מנכ"ל קבוצת עזריאלי, אמר היום כי "מצבה הפיננסי האיתן של החברה מאפשר לה לאתר, לבחון ולבצע עסקאות משמעותיות בעתיד. מרבית הצמיחה ברבעון הראשון מיוחסת לניהול נכון וטוב, המשביח את הביצועים בעסקינו הקיימים ובתנופת הייזום והפיתוח בקבוצה. התוצאות מוכיחות שבהסתכלות קדימה, הקבוצה מצוידת במנועים המבטיחים את המשך הצמיחה החזקה - פתיחת שני קניונים בצפון ופתיחת שני קניונים נוספים במרכז הארץ במהלך שלוש השנים הקרובות שיניבו תזרים חזק".