אדלר-חומסקי יחליף את גליקמן בטיפול בתקציב בזק בינלאומי

‎מדובר בנתח קטן יחסית מתקציב הפרסום, שעמד ב-2010 על מיליון דולר במחירי מחירון

משרד פרסום נוסף מרוויח מבחירתו של גליקמן-נטלר-סמסונוב לשמש כמשרד הפרסום של 012 סמייל: ל"גלובס" נודע, כי חלקו של גליקמן בתקציב הפרסום של בזק בינלאומי יועבר למשרד הפרסום אדלר-חומסקי.

גליקמן-נטלר-סמסונוב טיפל בחלק קטן יחסית מתקציב בזק בינלאומי. המשרד השתלב במערך הפרסום של הקבוצה בשנת 2000, עת זכה בתקציב בזקכל במסגרת מכרז שנערך אז.

ב-2006 יצאה בזק במהלך שנועד למזג בין שתי חברות-הבת שלה - חברת התקשורת הבינלאומית בזק בינלאומי, ששימשה כספקית האינטרנט ושיחות בינלאומיות; ובזקכל תקשורת, שעסקה בפתרונות תקשורת כוללים לעסקים.

למרות התהפוכות והשינויים במערך הפרסום של קבוצת בזק על כל חברות-הבנות שלה - במסגרתו תפס משרד הפרסום אדלר-חומסקי חלקים גדלים והולכים מתקציבי הפרסום של החברה, תוך שהוא דוחק החוצה משרדים גדולים כגון באומן-בר-ריבנאי ויהושע TBWA - הצליח גליקמן לשמור על פיסת התקציב שבידיו.

יש להניח כי עבור גליקמן שימש התקציב יותר מכל כדריסת רגל בקבוצת בזק. המשרד טיפל בעיקר בפרסום המרכזיות - הקמפיין המשמעותי ביותר שעשה עבור החברה הוא למרכזיות יהלום של LG.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום שפרסמה בזק בינלאומי באמצעות גליקמן עמד בשנת 2010 על מיליון דולר במחירי מחירון.

מבזק בינלאומי אישרו את הידיעה.