תקציב 012 סמייל עובר לגליקמן-נטלר-סמסונוב

גלר-נסיס, המטפל בתקציב הפרסום של 012, קיבל אמש הודעה על הפסקת ההתקשרות עמו ■ היקף התקציב השנתי של החברה מוערך ב-15-20 מיליון שקל במחירים ריאליים

בעקבות מכרז הפרסום של פרטנר, נמשכים השינויים במערך הפרסום של הקבוצה: ל"גלובס" נודע כי משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב יקבל את תקציב הפרסום של חברת 012 סמייל ויחליף את משרד הפרסום גלר-נסיס המטפל בו כעת.

היקף התקציב השנתי של חברת התקשורת 012 סמייל מוערך ב-15-20 מיליון שקל, וגליקמן נטלר-סמסונוב יחלו ככל הנראה לטפל בתקציב בחודש יוני.

אמש (א') קיבל משרד גלר-נסיס הודעה על הפסקת ההתקשרות עמו.

לפני מספר שבועות הסתיים המכרז על תקציב הפרסום של פרטנר, בו השתתפו 5 משרדי פרסום, ביניהם גליקמן-נטלר-סמסונוב.

באותה עת בחרו בגליקמן להמר על תקציב הפרסום שהיה בידם - תקציב מירס - ולקחת חלק במכרז של פרטנר. במכרז של פרטנר זכו JWT ישראל וברוקנר-נטע-יער, וגליקמן נותר בחוץ. כבר בתום המכרז היו שהסבירו כי המשרד הציג פרזנטציה מצוינת אך ישראלית מאוד, עם קשר חזק מאוד לתוכן.

כזכור, פרטנר רכשה באחרונה את 012 סמייל, ולחברה יועד חלק חשוב בהפיכת החברות לקבוצת תקשורת כוללת עם דגש חזק על תוכן.

פרטנר רכשה את 012 סמייל לפי שווי של 1.5 מיליארד שקל: 650 מיליון שקל בעבור החברה ו-800 מיליון שקל בעבור חובותיה ועוד 42 מיליון שקל מצד שלישי.

לתפקיד המנכ"ל מונה עופר פרי, שעבד בעבר עם גליקמן-נטלר-סמסונוב בתוקף תפקידו הקודם כמנכ"ל הטוטו. נראה כי ההתרשמות של בכירי פרטנר מסוג הפרזנטציה של גליקמן, לצד הניסיון של פרי בעבודה עמם, הניבו את ההחלטה להיפרד מגלר-נסיס ולצרף את גליקמן-נטלר-סמסונוב למערך הפרסום של הקבוצה.

עבור גלר-נסיס מדובר בפגיעה לא נעימה - בוודאי ברמה התדמיתית. המשרד הצטרף למערך הפרסום של 012 סמייל בשנת 2006, אז חלק את התקציב עם שלמור-אבנון-עמיחי. בהמשך, מסיבות של ניגוד אינטרסים ויתר שלמור על תקציב זה לטובת פרטנר, וגלר הפך למשרד היחיד המטפל בתקציב.

בטווח הארוך הוויתור לא השתלם לשלמור, שאיבד לפני מספר חודשים את פרטנר על רקע מערכת יחסים עכורה עם ההנהלה החדשה של החברה.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של 012 סמייל בשנת 2010 עמד על 18.7 מיליון דולר (במחירי מחירון). ב-2008 וב-2009 עמד התקציב על 20 מיליון דולר.

תגובות 012 ומשרדי הפרסום לא התקבלו עד לפרסום הידיעה.

תקציב הפרסום שך 012 סמייל
 תקציב הפרסום שך 012 סמייל