מניית היום: מזנקת 20% בעקבות עסקת ענק באפריקה

החברה חתמה על חוזה בהיקף של 35.5 מיליון דולר לפרויקט אבטחה רחב היקף עבור משחקי גביע אומות אפריקה, שיערכו בינואר 2012 במערב אפריקה

מניית מגל מערכות בטחון מזנקת במהלך המסחר בבורסה. החברה דיווחה היום כי חתמה על חוזה בהיקף של 35.5 מיליון דולר לפרויקט אבטחה רחב היקף עבור משחקי גביע אומות אפריקה, שיערכו בינואר 2012 במערב אפריקה.

הפתרון שתספק מגל הינו לאבטחה כוללת של מגרשי ספורט, אצטדיון וכפרים אולימפיים שישמשו את משתתפי האירוע. מערכות האבטחה השונות מרושתות למספר מרכזי שליטה באמצעות מערכת מצודה (FORTIS) - מערכת מתקדמת לפיקוד ושליטה, פרי פיתוחה של חברת מגל, כאשר מבנה היררכי של המערכת יאפשר שליטה של מספר מרכזים קטנים ממרכז אזורי.

בין מרכיבי הפיתרון משלבת מגל מערכות חדישות שפותחו לאחרונה כמו: Barricade II - גדר חכמה בעלת יכולת איכון מדויק של חודרים ומערכת מלאה של טלוויזיה במעגל סגור עם מצלמות מעקב מתוחכמות בעלות יכולת ניתוח אוטומטי של וידאו (IVA). בנוסף ישולבו מרכיבי אבטחה כגון שערים עם בקרת כניסה, מכשירי שיקוף (רנטגן) עבור המבקרים, מערכות אינטרקום וכריזה.

יעקב פרי, יו"ר מגל מערכות, ציין: "פרויקט רחב זה הוא הישג עסקי משמעותי ביותר ומהווה קרש קפיצה לצמיחתה של מגל. חדירתה של החברה לתחום אבטחת אירועי ספורט מרכזיים היא הזדמנות משמעותית ואחיזה נוספת שלנו באפריקה - שוק המתפתח במהירות עם דגש על אבטחת תשתיות לאומיות".

איתן ליבנה, נשיא ומנכ"ל מגל מערכות אמר: "בחירתנו כקבלן הראשי לביצוע פתרון כולל לאבטחת אירוע יוקרתי זה, מהווה נדבך נוסף לחיזוק מעמדה של מגל כמובילה בשוק. ניסיונה הרב של מגל בפרויקטים דומים, שבוצעו בלמעלה מ-80 מדינות ברחבי העולם, מאפשר מימוש מהיר של הפרויקט, שהינו ללא ספק הגדול ביותר שבוצע אי פעם על ידה".