נכנעה לתנאי השוק: בריינסוויי דוחה את ההנפקה בארה"ב

"החברה מאמינה שלאור יתרת המזומנים הקיימת של החברה ביכולתה לממן את המשך פעילותה בטווח הקצר והבינוני גם ללא גיוס הון"

הנהלת חברת הביומד בריינסוויי מוותרת, לעת עתה, על הכוונה לגייס כספים באמצעות הנפקה בארה"ב. בהודעה ששיגרה הבוקר החברה לבורסה נאמר כי "לאור תנאי ההנפקה ובעיקר מחיר המניה בהנפקה, שהוצעו לה על ידי החתמים לגיוס מלא של ההנפקה, במסגרת הליך קביעת תנאי ההנפקה הסופיים, החליטה החברה לדחות את ההנפקה של מניותיה בנאסד"ק".

עוד מציינים בבריינסוויי כי "החברה מאמינה שלאור יתרת המזומנים הקיימת של החברה ביכולתה לממן את המשך פעילותה בטווח הקצר והבינוני גם ללא גיוס הון באמצעות ההנפקה שתוכננה".

נציין כי לפי הדוח האחרון שפרסמה החברה יש בקופתה מזומנים בהיקף של כ-49 מיליון שקל, נכון לסוף חודש מארס.

ביום חמישי האחרון עוד הגישה החברה טיוטה מתוקנת לרשות ני"ע בארה"ב (ה-SEC), על בסיס הדוח הכספי של החברה לרבעון הראשון, על פיה מחיר מניה בהנפקה יהיה בטווח שבין 9 לבין 11 דולר למניה ויכללו בה גם כתבי אופציה בהיקף של שני שלישים ממספר המניות שתונפקנה, אשר מחיר מימושם יהיה 135% ממחיר המניה בהנפקה והתקופה למימושם תהיה שנתיים.

החברה צפתה כי היקף הגיוס המיידי (ברוטו) יהיה 10 מיליון דולר לעומת כוונה מקורית לגייס 20-30 מיליון דולר.

בריינסוויי, המנוהלת על ידי עוזי סופר, פיתחה מכשיר רפואי לטיפול לא פולשני בהפרעות נפוצות בתפקודי המוח ובמחלות נוירולוגיות ופסיכיאטריות. הטיפול נעשה באמצעות שדה אלקטרומגנטי שמועבר לעומק המוח דרך מכשיר הכולל ספק של זרם משתנה ומחובר לסליל שפיתחו מדעני החברה. המכשיר עצמו דומה לקסדה שאותה חובש המטופל. בריינסוויי עדיין לא קיבלה אישור FDA לשיווק המכשיר, ורק בתחילת השנה הבאה היא צפויה לקבל אישור זה עבור טיפול בחולי דיכאון קליני. מחלות אחרות שעבורן תנסה החברה לשווק את המכשיר הן סכיזופרניה, אוטיזם, מניה דיפרסיה ועוד.