מניית היום: קיבלה את אישור ה-FDA לשיווק - ומזנקת ב-9%

מזור רובוטיקה דיווחה על קבלת אישור FDA, המתיר את שיווקה של המערכת הרובוטית החדשה שפיתחה, מערכת ה-Renaissance לניתוחי עמוד שדרה, בארה"ב

מזור רובוטיקה , העוסקת בפיתוח מכשור רפואי, מרכזת היום (ב') עניין רב לאחר שדיווחה על קבלת אישור מנהל המזון והתרופות האמריקני (FDA) המתיר את שיווקה של המערכת הרובוטית החדשה שפיתחה, מערכת ה-Renaissance, בארה"ב.

המערכת מהווה דור חדש של רובוט ה-SpineAssist ומשמשת כרובוט יחידי בעולם לניתוחי עמוד שדרה. למערכת ה-Renaissance גם אישור מכירה באירופה CE.

החברה עדכנה עוד כי בכוונתה להתחיל מיידית בשיווק ומכירת ה-Renaissance ללקוחותיה בארה"ב, באירופה ובאסיה, כשהיא מצפה למכירות של המערכת החדשה כבר במהלך הרבעון הקרוב.

מזור השלימה לאחרונה את פיתוח מערכת ה-Renaissance, המתבססת על טכנולוגיית רובוט ה-SpineAssist שיעילותה הוכחה קלינית ביותר מ-2,000 ניתוחי עמוד שדרה בעולם, תוך השגת דיוק גבוה במיקום של יותר מ-12 אלף שתלים.

"עם אלפי ניתוחים מוצלחים שבוצעו באמצעות המערכת הרובוטית שלנו עד היום, מזור רובוטיקה גאה להשיק היום את הדור החדש של רובוטיקה כירורגית, גישה מתקדמת ובטוחה לביצוע ניתוחי עמוד שדרה", מציין אורי הדומי, מנכ"ל החברה. "השקת מערכת ה-Renaissance מאפשרת למנתחים לשפר באופן משמעותי את רמת הטיפול שהם מספקים לחולים שלהם".