הוט חתמה על הסכם להמשך שידור הערוץ הכלכלי CNBC

הערוץ, המיוצג בישראל על-ידי חברת ענני תקשורת, משודר בהוט מאז שנת 2002

חברת הוט חידשה את החוזה עם ערוץ CNBC המשדר תכנים חדשותיים בעיקר בתחומי העסקים והכלכלה. הערוץ, המיוצג בישראל על-ידי חברת ענני תקשורת, משודר מאז 2002 בהוט.

ערוץ CNBC, המשדר באירופה, המזרח התיכון ואפריקה, הוא חלק ממותג CNBC העולמי ומספק סיקור שוטף וחי של הסחר בבורסות העולמיות, לצד חדשות העסקים והכלכלה באזורים הנ"ל.

כשברשותו רשתות אזוריות באסיה, אירופה, המזרח התיכון וארה"ב, CNBC משדר חדשות פיננסיות משך כל היממה, בין היתר גם ממרכזי הכלכלה החשובים בעולם. בסך-הכול, CNBC זמין כיום עבור כ-390 מיליון בתי-אב ברחבי הגלובוס.

לדברי ג'סטין פאוול, הנשיא לענייני הפצה ב-CNBC, "אנחנו מאושרים מחידוש ההסכם עם חברת הוט, המבטיח כי הצופים הישראלים ימשיכו ליהנות מסיקור חי ושוטף של חדשות העסקים בעולם".

לאחרונה החל CNBC לשדר מסטודיו חדש ומשוכלל המאפשר סיקור מעמיק ועדכני של המגמות הפיננסיות בשווקי העולם. הסטודיו כולל שולחן מדיה, קיר וידיאו מהגדולים באירופה ועוד.

לאחרונה הוסיף הערוץ לאתר האינטרנט שלו תכנים ייחודיים המוקדשים לחדשות אזוריות מאפריקה, המזרח התיכון ואירופה. אלה כוללים שידור חי מהבורסות השונות, ניתוחי שווקים ואבחנות של משקיעים.