GTC סין מוכרת 50% מגלריה צ'נגדו ברווח של 13 מ' אירו

החברה הבת של קרדן NV תקבל במזומן כ-45 מ' אירו ■ גלריה צ'נגדו נפתחה בנובמבר 2010 והחברה רשמה עד סוף מארס רווח נוסף של 27 מ' אירו ■ הרוכשת: הקרן הפרטית MGPA

חברת קרדן NV דיווחה היום (ה') כי החברה הבת GTC סין חתמה על הסכם למכירתם של 50% מהחזקותיה בחברה המחזיקה במרכז הקניות גלריה צ'נגדו. המכירה משקפת למרכז הקניות הסיני שווי של כ-116 מיליון אירו.

התמורה במזומן (בהתחשב בהתחייבויות חברת הנכס) שתקבל GTC הינה של כ-45 מיליון אירו ובעקבות המכירה תרשום GTC סין רווח של כ-13 מיליון אירו, זאת בנוסף לרווח של כ-27 מיליון אירו שנרשם בספרי החברה עד ל-31 במארס, על בסיס השיערוכים שנערכו לגלריה צ'נגדו. העסקה צפויה להיסגר עד אוגוסט 2011.

הרוכשת היא הקרן הפרטית MGPA. GTC סין תמשיך להחזיק ב-50% הנוספים במרכז הקניות בשליטה משותפת על MGPA וכן תמשיך לתפעל ולנהל את מרכז הקניות. נציין כי מרכז הקניות גלריה צ'נגדו הוקם על ידי GTC סין ונפתח בנובמבר 2010 והוא כולל שטח מבונה מסחרי בהיקף של 53.6 אלף מ"ר. בין השוכרים בקניון ניתן למצוא חברות בינ"ל רבות ובהן גם זארה, מנגו ו-H&M.

"תמורת המכירה תשמש לפיתוח פעילות GTC סין, בעיקר בתחום הנדל"ן המסחרי והיא עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה של החברה להמשיך ולהרחיב את פעילות הנדל"ן באסיה" נכתב בהודעת החברה.