כיל מרחיבה פעילות באמריקה: רוכשת חברת מקסיקנית

כיל מוצרי תכלית חתמה על חוזה לרכישת קוסמוסל קווימיקה, העוסקת בייצור ובמכירה של תוספי מזון וכימיקלים מיוחדים הנמכרים תחת המותג קוסמוסל

כיל מוצרי תכלית, חברה גלובלית המייצרת ומשווקת מוצרי פוספטים מיוחדים, הודיעה כי חתמה על חוזה לרכישת קוסמוסל קווימיקה (Cosmocel Quimica S.A. de C.V) המקסיקנית. החברה עוסקת בייצור ובמכירה של תוספי מזון וכימיקלים מיוחדים הנמכרים תחת המותג קוסמוסל. סגירת העסקה צפויה בשבועות הקרובים. כיל מנוהלת על ידי עקיבא מוזס.

כיל מוצרי תכלית תרכוש את מתקניה של החברה הממוקמים קרוב לגבול ארה"ב - מקסיקו וכן את רשת ההפצה והמכירות הרחבה שלה במקסיקו, ובמרכז ובדרום אמריקה.

צ'רלי ויידהאס, מנכ"ל כיל מוצרי תכלית, אמר כי "כיל רואה בשוק תוספי המזון ומוצרי ההמשך מבוססי פוספט יעד אסטרטגי בעל פוטנציאל צמיחה ניכרת לאורך השנים הבאות. היות שכך, אנו שואפים להגדיל את נתח השוק שלנו ואת סל המוצרים של החברה בתחום זה.

לקוסמוסל קווימיקה מעמד חשוב בשוק המקסיקני כמו גם פעילות באמריקה התיכונה ואמריקה הדרומית, הנתפסת על ידי כיל כשוק בעל חשיבות. באמצעות רכישה זו כיל מוצרי תכלית אכן תרחיב את פעילותה בתחומי המזון, השתייה והכימיקלים המיוחדים - הן מבחינת סל המוצרים והן מבחינת יכולת החדירה לשווקים חדשים. רכישת קוסמוסל תאפשר לנו לתת מענה מיטבי לדרישת הלקוחות ובייחוד לאלו העוסקים בתחום האפייה, החלב והמשקאות. מעבר לכך, רכישה זו מחזקת את מעמדנו כמובילה גלובלית בתעשיית הפוספט ותוספי המזון".