בצעד יוצא דופן ולא שגרתי, החליטה קבוצת הכדורגל הגרמנית באייר לברקוזן לחפש ספונסר ראשי חדש באמצעות... פרסום מודעה בעיתון.
הסלוגן המוביל של המודעה, שפורסמה בעיתון העסקים הבריטי "פייננשל טיימס", קורא לנותני החסות הפוטנציאליים: "בואו לשחק איתנו בליגת האלופות! זוהי ההזדמנות שלכם להפוך לספונסרים של באייר לברקוזן".
לברקוזן איבדה הקיץ את הספונסר הראשי שלה בשנתיים האחרונות, חברת האנרגיה TelDaFax, שהחליטה לא להמשיך את שיתוף הפעולה עם המועדון. לברקוזן סיימה את העונה החולפת במקום ה-2 בבונדסליגה, שמוביל להשתתפות אוטומטית בליגת האלופת בעונה הבאה. הבעלים של המועדון היא חברת התרופות "באייר".
עד כמה רחב הקהל שאליו תגיע לברקוזן בזכות המודעה? בחודש מאי האחרון רשם ה"פייננשל טיימס" תפוצה של 362,685 עיתונים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.