גינדי עשויה למכור בהנחה של 30% הדירות שנותרו בהייטס ר"ג

תג המחיר לשלוש הדירות עומד על 23.5 מיליון שקל ■ גינדי החזקות חתמה בימים האחרונים על הסכם אופציה עם מנכ"ל אנגלו סכסון תל אביב למכירת שלוש הדירות האחרונות בפרויקט

האם האטה במכירות הקבלנים יוצרת פתרונות חדשים לעידוד הרוכשים? חברת גינדי החזקות חתמה בימים האחרונים על הסכם אופציה עם כפיר זוהר, מנכ"ל אנגלו סכסון תל אביב למכירת שלוש הדירות האחרונות בפרויקט גינדי הייטס ברמת גן.

ל"גלובס" נודע כי על פי ההסכם שלוש הדירות יחד יימכרו בהנחה של 30% ממחיר המחירון של החברה וזאת בתנאי שבאנגלו סכסון תל אביב ימצאו קונים לשלוש השירות יחד. תג המחיר לשלוש הדירות עומד על 23.5 מיליון שקל.

עוד נודע ל"גלובס" כי האופציה נחתמה לפרק זמן של חודש ימים עם אפשרות להארכה בחודש נוסף. בתמורה, שילמו רוכשי האופציה 150 אלף שקל שלא יוחזרו להם גם במקרה ולא יצליחו למכור את הדירות.

מדובר בשתי דירות טריפלקס הממוקמות בקומות ה-27, 28 וה-29 של הבניין, המשתרעות על שטח 572 מ"ר עם מרפסות בשטח 220 מ"ר ודירת פנטהאוז הממוקמת בקומה ה-25 בשטח 268 מ"ר בתוספת 64 מ"ר מרפסת.

"מדובר בתקדים בענף הנדל"ן"

"אנחנו מחפשים עכשיו רוכשים לשלוש הדירות ומיום חמישי האחרון, אז חתמנו את הסכם האופציה יש לנו הרבה התעניינות. בעיקר מצד יהלומנים, אנשי עסקים מאזור הבורסה ותושבי חוץ", אמר זוהר והוסיף כי: "זה מהלך שעושים מידי פעם בשוק. היזמים קיבלו החלטה למכור את שלוש הדירות בהנחה מסוימת ולהתפנות לפרויקטים אחרים".

רו"ח אבי גינדי מבעלי גינדי החזקות התייחס לאופציה שנחתמה ואמר כי: "מדובר בתקדים בענף הנדל"ן, בו מאפשרת חברה יזמית לארגן קבוצת רכישה באמצעות חברת תיווך לקניית דירות מוכנות לאכלוס מידי ובמחיר סופי. פרויקט "גינדי הייטס" הינו הפרויקט הראשון בו נוהגת החברה בשיטה הזו. מאחר ומדובר בעסקת חבילה ניתנה לאנגלו-סכסון במסגרת האופציה הנחה של כ- 30% ממחיר המחירון של החברה. המדיניות שלנו היא למכור את מלוא הדירות בפרויקטים ומאחר ומדובר בדירות אחרונות שנותרו בפרויקט שאוכלס לפני כחצי שנה, החליטה החברה להוציא את הדירות במחירים אטרקטיביים ובתנאים שימכרו כולם תוך כחודש ימים".

בתוך כך, דיווחה היום גינדי החזקות כי רכשה קרקע ביישוב קדימה צורן מחברה פרטית בעבור 24.48 מיליון שקל. מדובר במגרש הצמוד לשטח בו זכתה החברה לפני מספר חודשים במכרז של מינהל מקרקעי ישראל. על השטח החדש מתכננת החברה לבנות 48 יחידות דיור בשני בניינים בני 9 קומות וזאת בתוספת ל-64 יחידות הדיור שתבנה בשטח הסמוך.