נעצרו ראשי הפועל פ"ת; החשד: הטיית משחקים, שוחד וחוזים כפולים

העצורים: הבעלים גל חצור ותומר סיני ויו"ר העמותה דני לוי ■ נבדקים גם חשדות לכאורה להפעלת אתרי הימורים

מסתעפת החקירה נגד ראשי קבוצת הפועל פתח-תקווה. שני בעלי הקבוצה, תומר סיני וגל חצור, נעצרו היום (ב') על-ידי מפלג ההונאה של משטרת ישראל - כך מפרסם אתר "ספורט 5".

סיני תושאל משעות הבוקר במשטרת יבנה, ובסיום החקירה הוחלט לעצור אותו, ובהמשך גם את הבעלים השני גל חצור, כאשר סעיפי האישום הינם חשד להטיית תוצאות משחקים, שוחד, איומים וחתימה על חוזים כפולים. גם יו"ר עמותת הפועל פתח-תקווה, דני לוי, תוחקר ונשלח למעצר-בית.

לפי אתר "ספורט 5", בפני סיני והאחרים הוצגו ראיות לכאורה להגשת חוזים כפולים וכמו כן להימורים בלתי חוקיים על משחקי הקבוצה כולל משחקי אימון. החוקרים בודקים גם חשד כי מקורבי סיני הפעילו אתר הימורים.

הפרשה כולה התפוצצה לפני כחודש, כאשר מנכ"ל הפועל פתח-תקווה, אפי צפריר, זומן לתשאול במשטרה בנוגע למענק פיצויים מוגדל שקיבל, לכאורה, מאמן הקבוצה יובל נעים לאחר פיטוריו מהקבוצה. בין היתר תושאל אז צפריר בנוגע לחשדות לכאורה להטיית משחקים של הקבוצה.

זו הפרשה השנייה בתוך פחות משבוע שבה מעורבים גורמים בכדורגל הישראלי. רק אתמול (א') הותר לפרסום כי חזי מגן, הבעלים של בני יהודה, נעצר בחשד להעלמות מס בעסקיו הפרטיים.