גבי אדרי רכש מאקירוב את שטחי המסחר במגדל האופרה

חברת אדרי-אל שבשליטתו תשלם בעבור שטחי המסחר במגדל התל-אביבי כ-70 מיליון שקל ■ ‏לנכסים שנרכשו היה רישיון עסק זמני שתוקפו פג - והרכישה מותנת בחידושו

חברת אדרי-אל , שבשליטת גבי אדרי, רכשה מחברת אלרוב שבשליטת אלפרד אקירוב, שתי קומות מסחריות במגדל האופרה בתל אביב וחלק משטח החניון תמורת כ-70 מיליון שקל.

החברה דיווחה על התקשרותה בהסכם לרכישת השטח. מגדל האופרה הוא בניין למסחר, מגורים ומלון דירות בין הרחובות הירקון, אלנבי וטיילת הרברט סמואל בתל אביב.

אדרי-אל רכשה מאלרוב את שטחי המסחר שממוקמים בקומת הקרקע ובקומה השנייה של המגדל, ששטחם עומד על 2,717 מ"ר. בנוסף רכשה חלקים מהחניון הממוקם בקומות 1 ו-2 של המגדל כך שהחלק שנרכש מהווה 73.4% משטח החניון, ולמעשה 173 חניות. בנוסף רכשה אדרי-אל את מלוא הזכויות וההתחייבויות של אלרוב לפי הסכמי השכירות של הנכסים שנמכרו ו-62.5% מחברת הניהול המסחרית וחברת הניהול למגורים.

השטחים המסחריים שרכשה אדרי-אל מושכרים לעשרה שוכרים, כולל בנק, מסעדה, בית קפה, רשת מזון מהיר ובית קולנוע. שיעור התפוסה בשטחים אלה עומד על כ-83.1% ודמי השכירות השנתיים הצפויים מהנכסים שנרכשו הם כ-3.4 מיליון שקל.

‏לנכסים שנרכשו היה רישיון עסק זמני שתוקפו פג ולפי הדיווח לבורסה, במקרה שחברת אלרוב לא תוציא רישיון עסק חדש עד אוקטובר 2011 תהיה אדרי-אל רשאית לבטל את הסכם הרכישה.