משרדי הפרסום מתחרים על עיצוב שער "מדד המותגים"

המדד עצמו, והשער הנבחר, ייחשפו בוועידת נתח שוק של "גלובס" שתיערך ב-13 ביולי בת"א ■ לפחות עשרה משרדי פרסום לוקחים חלק בימים אלה בהתמודדות

לפחות עשרה משרדי פרסום לוקחים חלק בימים אלה בהתמודדות על הזכות לעצב את שער "מדד המותגים" היוקרתי השנתי של "גלובס". "מדד המותגים" הוא הפרויקט השנתי של "גלובס" בשיתוף עם חברות הייעוץ תפן וגיזה-זינגר-אבן, המדרג את 100 המותגים המובילים בישראל על-פי שוויים הכספי. המדד עצמו, והשער הנבחר, ייחשפו בוועידת נתח שוק 2011 שתיערך ב-13 ביולי.

לפני מספר שבועות פנה "גלובס" למשרדי הפרסום המובילים כדי שאלה יציעו הצעות מרעננות ומקוריות לשער "מדד המותגים". כל הצעה אמורה להגדיר את משמעות המותג בעידן הנוכחי ולהציג מהו הדבר העדכני ביותר לזיהוי מותג במאה ה-21. כל משרד קיבל אישור להגיש עד שתי הצעות. לצורך בחירת השער הזוכה הורכבה ועדת בחירה בראשותו של עורך "גלובס" חגי גולן, שכללה בין השאר את אנשי מערכת "גלובס" בתחום העריכה והעיצוב.

לצד הדירוג, כולל המגזין תוכן נרחב ועדכני המשקף את מהותם של המותגים המובילים באספקטים שונים. במהלך השנים יצר לעצמו הספר מעמד של "הסופרבול" של עולם הפרסום הישראלי, במסגרתו משרדי הפרסום מציגים את המודעות האטרקטיביות והיצירתיות ביותר.