כור: המיזוג של מכתשים וכמצ'יינה יתבצע "בימים הקרובים"

מכתשים אגן של כור מקבוצת אי.די.בי הודיעה לבורסה כי הושלם הסכם ההלוואה המפורט עם כמצ'יינה הסינית, והמסמכים הנלווים לו ייחתמו בקרוב

חברת מכתשים אגן של כור מקבוצת אי.די.בי , דיווחה הערב (ה') לבורסה כי בהמשך להסכם המיזוג שחתמה עם חברת כמצ'יינה בינואר השנה, הושלם הסכם ההלוואה המפורט עם כמצ'יינה והמסמכים הנלווים לו, אשר צפויים להיחתם בימים הקרובים.

לאחר החתימה, צפוייה מכתשים אגן לזמן את האסיפה הכללית שלה כדי לאשר באופן סופי את העסקה. בנוסף, הסכימו מכתשים אגן וכמצ'יינה על המועד האחרון להשלמת העסקה עד ה-8 לספטמבר 2011.

נזכיר כי במסגרת העסקה, והסכם כי כמצ'יינה תרכוש את החזקות הציבור במכתשים אגן ועוד 7% ממניות כור בחברה וכך תהפוך מכתשים אגן לחברה פרטית ש-60% ממניותיה יוחזקו על ידי החברה הסינית ו-40% על ידי כור.

במסגרת העסקה יקבל ציבור בעלי המניות של מכתשים אגן תמורה כוללת של 1.27 מיליארד דולר עבור מכירת 53% ממניות החברה, וכור תקבל כ-168 מיליון דולר עבור מכירת כ-7% ממניות מכתשים אגן.

כשתושלם העסקה צפויה כור לרשום רווח נקי הנאמד בשלב זה ב-148 מיליון שקל. כמו כן, תרשום כור במועד השלמת העסקה גידול בהון העצמי, הנאמד בשלב זה בכ-49 מיליון שקל.