ההמלצות החמות: 2 מניות למכור, אחת לקנות ו-2 למעקב

רשת CNBC העלתה לרדאר 5 מניות בתוכנית "Fast Money" - עם חדשות עדכניות והמלצות למסחר

מדד S&P 500 נפל ב-7% מהשיא האחרון ב-29 באפריל ובימים אלה של משבר ביוון והאטה כלכלית בארה"ב ובשווקים המתעוררים, פעולת בחירת המניות הופכת קשה יותר. בתוכנית "Fast Money" ברשת CNBC עלו ברדאר 5 מניות שריכזו עניין אמש (ו') בוול סטריט על רקע חדשות טובות או רעות, וסופקו המלצות למשקיעים. להלן הרשימה:

1. Newell Rubermaid -> מניית חברת הקמעונאות קפצה אמש ב-2% על רקע מינוי מנכ"ל חדש לחברה - מייקל פולק - כאשר בחדרי מסחר בוול סטריט מרוצים מהמינוי בעיקר בשל הרקע המקצועי שלו בחברת יוניליוור. אז מה לעשות עם המניה? ב-CNBC ממליצים לקנות את המניה וטוענים כי היא "סוף סוף הולכת בכיוון הנכון". החברה מעסיקה יותר מ-19 אלף עובדים, נסחרת לפי שווי של 4.5 מיליארד דולר ומניותיה נחתכו בכ-25% מאז השיא האחרון בפברואר.

2. Coach -> מניית הביגוד, התכשיטים והאביזרים לגברים ונשים נפלה אמש ביותר מ-3% לאחר שבנק HSBC חתך את ההמלצה למניה ל"נייטרלי" מ"משקל יתר", תוך שהוא מוריד את מחיר היעד למניה ל-67 דולר. "החברה מתרחבת בחו"ל והיא נדרשת לבצע השקעות כבדות לצורך כך; הסיפור שם מעניין אבל לא היינו קונים עכשיו בירידות", ציינו ב-CNBC. בשנה האחרונה זינקה המניה בכמעט 50%.

3. TIBCO (סימול: TIBX) -> מניית חברת התוכנה הזו עשתה מהלך מדהים בשנה האחרונה, כשזינקה ב-132%. היא סיפקה תחזית הכנסות גבוהה יותר מתחזיות האנליסטים בשוק אך ב-CNBC חושבים שכל החדשות הטובות כבר מגולמים במחיר המניה: "היינו מתרחקים ממנה".

4. בוסטון סיינטיפיק -> אנליסט בבנק השווייצרי UBS הוריד את המלצתו למניית חברת המכשור הרפואי והפיל אמש את המניה ב-2.8%. ב-UBS טוענים כי הצמיחה של בוסטון סיינטיפיק לא תחזיק מעמד בשנתיים-שלוש הקרובות, וב-CNBC אומרים: "לא היינו קונים את המניה עדיין, אך אם היא תמשיך לרדת עוד קצת - היינו נכנסים".

5. Campbell Soup -> מניותיה של חברת המזון נעו השנה בטווח צר יחסית, בין 32.66 ל-37.59 דולר למניה. אמש היא קפצה ב-2.4% לאחר שהודיעה על מינויה של דניס מוריסון למנכ"לית, והוסיפה כי ב-12 ביולי תחשוף תוכנית אסטרטגית חדשה. ב-CNBC, לעומת זאת, לא מתלהבים ונשמעים סקפטיים באשר לביצועי המניה: "אם מסתכלים על גרף ארוך-טווח של המניה מגלים עולם של כאב. היינו מתרחקים ממנה".