השיחה: זקי רכיב חוגג עם עופר נמרודי

מי הגיעו לבת-המצווה של אריאל נמרודי? ■ מי חגגו בחתונתו של הבן של אפרים וציפי קונדה? ■ וגם: איפה מבלה משה גאון עם בתו ניצן?

אריאל נמרודי, בתם של רווית ועופר נמרודי, הגיעה לגיל 12. ביום חמישי בערב, בביתם המרהיב בסביון, ערכו הנמרודים חגיגה גדולה לכבוד בת-המצווה. הוקרן סרט על חיי הילדה, והאב הנרגש נשא דברים.

נפתלי שפיצר וציפי לבני / צלם רוני שיצר
 נפתלי שפיצר וציפי לבני / צלם רוני שיצר

נפתלי שפיצר וציפי לבני

חבריה של אריאל נהנו מהופעה של רוני דואני ועומר אדם, ולאחר מכן עלה לעשות שמח לכלל האורחים הזמר משה פרץ. השף רן שמואלי היה אמון על הקייטרינג.

הילה ורני רהב / צלם רוני שיצר
 הילה ורני רהב / צלם רוני שיצר

הילה ורני רהב

בין האורחים: השותף החדש ב"מעריב" נוחי דנקנר ורעייתו אורלי, ציפי לבני ונפתלי שפיצר, הרצל ומירי חבס, רמי ואתי כספי, תמי מוזס בורוביץ', אבי משולם, דרורית ורטהיים, הילה ורני רהב, נוני מלכא, זקי ו-ויויאן רכיב, דני זלקינד, מיקי ומרסי זלקינד, יואב ודגנית חרל"פ, יגאל ודספינה שרמייסטר ורבים נוספים.

היית 10

ביום חמישי בערב החברים בחדשות ערוץ 10 ערכו מסיבת פרידה (אחרונה בהחלט) ממגישת החדשות שפרשה, מיקי חיימוביץ', בלופט של קסטיאל בדרום תל-אביב.

מיקי חיימוביץ' וגיא זהר / צלם סיון פרג'
 מיקי חיימוביץ' וגיא זהר / צלם סיון פרג'

מיקי חיימוביץ' וגיא זהר

חיימוביץ' נראתה נרגשת מאוד, אם כי ויתרה על הדמעות והסתפקה בהפגנת אושר.

תמר איש שלום / צלם סיון פרג'
 תמר איש שלום / צלם סיון פרג'

תמר איש-שלום

הגיעו לומר להתראות אבל לא בשמונה: יוסי ורשבסקי, ראודור בנזימן, דבורה קמחי היועצת המשפטית של הערוץ, יעקב איילון והדי גור, תמר איש-שלום ונדב אייל, גיא זהר, עדי גרתי, אורי רוזן, אבי וייס, ינון מגל, רם לנדס ואסתר ברק, אורי שנער, שלום קיטל, אילנה דיין, גדי ולימור סוקניק, יוחנן צנגן ועוד.

קונדה מרגשים

ביום רביעי בערב, בחוות רונית, התקבצו ובאו רבני הליגה הראשונה ואנשי עסקים כדי להשתתף בשמחתם של אפרים וציפי קונדה שחיתנו את בנם הבכור, יניב, עם בחירת ליבו אביבית.

נוחי ואורלי דנקנר / צלם יוסי כהן
 נוחי ואורלי דנקנר / צלם יוסי כהן

נוחי ואורלי דנקנר

התרגשות גדולה נרשמה במהלך החופה, שערכו במשותף הרב איפרגן והרב מצגר.

פויו ואניטה זבלגוביץ' עם הילדים / צלם יוסי כהן
 פויו ואניטה זבלגוביץ' עם הילדים / צלם יוסי כהן

פויו ואניטה זבלדוביץ' והילדים

הגיעו להשתתף בשמחה: אורלי ונוחי דנקנר, אבי פישר, דוד ואורית אפרתי, הרב פירר, אירית איזקסון, אלי יונס, פויו ואניטה זבלדוביץ' עם הילדים, יגאל וקלוד בריטמן, עידו דיסנצ'יק, גבי ורותי לסט, חנינה וג'ני ברנדס, נחום פינברג, דני ברנר, דני וצילי נוה, דרורית ורטהיים, נוני מלכא, ישראלה שטיר, זאב וורמברנד, יצחק שרם, לאה ויורם גלובוס, דוד ומיכל פורר, משה ושרה אללוף, יגאל לנדאו, חיים גבריאלי, משה טרי ועוד.

חולון בצרפתית

אמש (מוצ"ש) נערכה פתיחה חגיגית של תערוכת "הגל החדש - עיצוב צרפתי עכשווי", במעבדת העיצוב של מוזיאון העיצוב בחולון. התערוכה מוצגת בשיתוף המכון הצרפתי בישראל ושגרירות צרפת, והגיעה לארץ לאחר שהוצגה בסלון העיצוב האחרון במילאנו. התערוכה נותנת במה וחושפת את מיטב המעצבים הצרפתים הצעירים. כיבדו בנוכחותם: שגריר צרפת בישראל כריסטוף ביגו, דיפלומטים אירופאים, וחברי אגודת הידידים של מוזיאון העיצוב בהם: סמי וטובה סגול, מושיק ואירית תאומים, יוסי ואורית בכר, אמנון ונאווה דיק. בהמשך ישיר לאירוע ומחוץ למוזיאון המארח, התקיימה מסיבת רחוב תוססת בחסות האיחוד האירופאי, שלכבודה קישטו מיטב אמני הרחוב האירופאים את רחובות חולון בסגנון חדש.

זרים בכיכר המדינה

ביום חמישי בערב נערכה פתיחת התערוכה של האמן הבינלאומי ערן שקין תחת השם "עזרה טובה קשה למצוא", בגלרית זימאק שבכיכר המדינה בתל-אביב. התערוכה מציגה סדרת פורטרטים של עובדות זרות שליוו את משפחתו של האמן לאורך שנים.

הזוג ריקליס עם ערן שקין (באמצע) / צלם דימיטרי
 הזוג ריקליס עם ערן שקין (באמצע) / צלם דימיטרי

טלי ריקליס, ערן שקין ומשולם ריקליס

הגיעו לפרגן: חתנו של שקין, מנשה קדישמן, טלי ומשולם ריקליס, עמי פדרמן, יהושוע קסטיאל ועוד.

מה הסטטוס:

Moshe Gaon מבלה בלונדון עם ביתו ניצן. מדווח על שמש ועל צפייה בהצגה "מלך האריות".