האם תהיה רפורמה בתחום התוכן השיווקי?

הנושא יידון במושב בנושא "תוכן שיווקי מול רגולציה" בוועידת התקשורת 2011 של "גלובס"

ועידת תקשורת נתח שוק ודיגיטל 2011 של "גלובס", האירוע השנתי הגדול ביותר לתחומי התקשורת, האינטרנט, הפרסום והשיווק, שתיערך ב-13 ביולי 2011, תעלה את מושב הדיון "תוכן שיווקי מול הרגולציה".

בין הנושאים שיועלו לדיון גם הסוגיה האם יש מקום לרפורמה בתוכן השיווקי. כמו כן, ינסו המשתתפים במושב לברר האם לאור היחלשות ברייק הפרסומות המסורתי יש מקום להפחתת הרגולציה.

בין משתתפי הדיון ניתן למנות את מיכל רפאלי כדורי, סמנכ"ל רגולציה וניהול משפטי ומנהלת מחלקת ערוצים חיצוניים ב-yes; דליה זליקוביץ', חברת מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו; ניצן חן, יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לוויין; רן רהב, יו"ר רהב תקשורת ויחסי ציבור; מנשה סמירה, מנכ"ל הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו; וארז ברגבאום, מנכ"ל ושותף, C סוכנות התוכן המותגי.

את המושב המיוחד ינחה לי-אור אברבך, עורך מגזין "פירמה" של "גלובס".

ועידת תקשורת נתח שוק ודיגיטל של "גלובס" תציג את המגמות הבולטות בענפי התקשורת, האינטרנט, המדיה, הפרסום והשיווק שישפיעו על העשור הקרוב.

במסגרת ועידת תקשורת נתח שוק ודיגיטל 2011 של "גלובס" יתקיים מסלול פתוח של מייצגים מקוריים תחת השם "כיכר העיר".

כל מושבי הדיון בוועידה ילוו בתרגום סימולטני.